علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

تمرینات اختصاصی علی کریمی؛ یاغی در انتظار بازگشت به کجا؟

http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/9_8706161440_L600.jpgعلی کریمی بازیکن باشگاه استیل آذین که بعد از یک هفته طوفانی ظاهراً جنگ را از مدیرعامل باشگاه برده است به طور اختصاصی به تمرین مشغول است تا بدنش از فرم خارج نشود.
به گزارش سایت گل کریمی بعد از بازی استقلال خود را از دسترس رسانه‌ها دور کرده است تنها با حسین هدایتی مالک باشگاه و مهریزی عضو جدید هیئت مدیره و مدیرعامل سابق در تماس بوده و در سکوت کامل به زندگی ادامه می‌دهد.
در این شرایط گفته می‌شود کریمی که از اتفاقات پیش آمده دلخور است چندان رغبتی به بازگشت ندارد مگر آنکه تغییرات مدنظر او رخ بدهد این بازیکن که برخلاف انتظار با حمایت علی دایی سرمربی پرسپولیس مواجه شده است و از طرف دوستان او پالس‌هایی برای بازگشت به پرسپولیس دریافت کرده است اما این شایعه هم از آن دسته اخباری است که نمی‌شود روی صحت و سقم آن نظر قطعی داد.
کریمی که روابط متشنج‌اش با دایی همواره زبانزده بوده است این‌بار با جملات مثبت او روبه‌رو شده و بعید نیست که این دو به زودی همدیگر را ملاقات کنند کاری که دوستان مشترک در پی برپایی مقدمات آن هستند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) و به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس سرمربی قرمزها برای حضور علی کریمی در این تیم پیغام فرستاده که این پیغام هم از طریق دوستان مشترک کریمی به او رسیده است.

دایی بعد از اینکه از علی کریمی حمایت کرد حالا کاملا موضع خود را نسبت به او تغییر


داده و برایش پیغام فرستاده اگر می‌خواهد به پرسپولیس بیاید و دایی از او استقبال می‌کند.

آنچه که کلید حل این معماست عمق رابطه کریمی و حسین هدایتی است وقتی که بازیکن شماره 8 تیمش را جواهر خانوادگی خوانده است. 

لیدرهای پرسپولیس مانع از تشویق علی کریمی

یکی از سایت هایی  که توسط یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس اداره می‌شودخبری را منتشر کرد که به گزارش این سایت در ابتدای بازی پرسپولیس مقابل راه آهن عده‌ای قصد تحریک تماشاگران پرسپولیس برای تشویق علی کریمی را داشته‌اند که با هوشیاری ایشان موفق نشدند این توطئه(!) را اجرایی کنند.
 این سایت در این‌باره می‌نویسد:«دو لیدر باشگاه استیل آذین که در استادیوم حاضر شده بودند قصد داشتند با تحریک هواداران پرسپولیس برای تشویق کریمی جریان جدیدی را به اسم حمایت از علی دایی برای پرسپولیس به وجود بیاورند که این امر با ممانعت لیدرها روبه‌رو شد و درنهایت هم این دو لیدر استیل آذین با دخالت نیروی انتظامی به بیرون هدایت شدند.»

 مرور این خبر اثبات کننده این مسأله است که منصوبان به مدیران پرسپولیس همچنان دلخوشی از علی کریمی ندارند. بازیکنی که سال گذشته در جریان بازی پرسپولیس ـ استیل آذین با شعارهای تندی مواجه شد!

دایی: در حق علی کریمی ظلم شد

http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/A0445005.jpg

دایی: در حق علی کریمی ظلم شد

خبرنگارانی که در پایان تمرین پرسپولیس برای پرسیدن سوالات همیشگی دور علی دایی را گرفتند هرگز تصور نمی‌کردند که او در پایان مصاحبه‌اش از علی کریمی حمایت کند.

دایی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره ماجرای علی کریمی و باشگاه‌اش چیست؟ گفت:«به نظر من در حق علی کریمی ظلم شده اسلام دین راحتی است و شاید کسی معذوریت داشته باشد و نتواند روزه بگیرد.»

همچنین در برنامه نود نیز که علی دایی حضور پیدا کرده بود در مورد اتفاقاتی که برای علی کریمی پیش آمده این طور گفت:

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد دعوت نکردن از علی کریمی در ان مقطع زمانی گفت: زمانی که علی آماده بود من او را به تیم ملی دعوت کردم اما آن اتفاقات رخ داد و خودش نخواست به تیم ملی بیاید. بنده هم دیگر او را دعوت نکردم با این حال اعتقاد دارم علی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و مسئولان باشگاه استیل آذین نباید با یک قهرمان ملی اینچنین برخورد می کردند.

حمایت کامل از اسطوره ورزشی ایران از میرزاپور گرفته تا رئیس سازمان تربی

پس از مسائلی که برای اسطوره ورزشی ایران ساخته شد تا علی کریمی را خراب کند شاید آن زمان نمی دانستند با خود چه کرده اند نه با علی کریمی


سایت گل- کریمی اخراج شد آن‌هم به اتهام (شما بخوانید بهانه) روزه‌خواری؛ این جمله، تیتر خبری است که دو – سه روز قبل خیلی ساده از زبان مدیر باشگاه استیل آذین جاری شد و خیلی سریع روی صفحات اول روزنامه‌ها، سایت‌ها یا حتی قاب تلویزیون جای گرفت؛ جایی‌که بارها و بارها میزبان واژه‌هایی بودند برای تمجید از این ورزشکار بود ، در این روز به فضایی برای فریاد زدن روزه خواری‌اش مبدل شد؛ فریادی که از زبان عده‌ای از مدیران باشگاه استیل آذین به گوش رسید.

این تعداد از مدیران باشگاه استیل آذین خیلی ساده و سریع این خبر را در تمام کوچه پس کوچه های ورزش پخش کردند، اما حتما در آن لحظه ای که عصبانی بودند از مصاحبه بازیکن محبوب تیم، نمی دانستند که موج بسیار بزرگتری را بر علیه خود به راه می اندازند، آنهم نه به خاطر اینکه بازیکن محبوبی را نشانه گرفته اند، بلکه تنها به این دلیل محکم که آبروی مسلمانی را هدف گرفته اند و حالا به حرمت حفظ همین آبرو، اهالی ورزش به صدا در آمده‌اند.


در این چند روز افراد مختلف از بازیکنان گرفته تا  مدیران در رده‌های مختلف نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و در آخرین اظهار نظر رییس سازمان ورزش صحبت هایی  را مطرح می‌کند که به نظر می رسد این اظهار نظر  می تواند بهانه ای برای پایان این ماجرا باشد.

علی سعیدلو امروز وقتی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره موضوع علی کریمی مورد سوال قرار می‌گیرد، می‌گوید:« موضوع روزه خواری علی کریمی مطرح و تکذیب شده و خود وی نیز این موضوع را تکذیب کرده است.»

رییس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه بعید است علی کریمی روزه‌خواری کرده باشد و نمی‌شود چنین اتهامی به وی زد، ادامه می‌دهد:« اجازه بدهید این موضوع به طور دقیق رسیدگی شود و اگر به اثبات رسید ما آن را پیگیری می‌کنیم.»

ابراهیم میرزاپور: علی کریمی یکی از اسطورهای فوتبال ایران است؛ نباید او را خراب کرد

نظرت در مورد اتفاقی که برای علی کریمی رخ داده است چیست ؟

علی کریمی یکی از اسطورهای فوتبال ایران است و نباید او را خراب کرد . این مساله یک اختلاف درون خاوادگی است که به من ربطی ندارد اما نباید این اختلاف را به بیرون از خانواده می کشاندند . تیم مثل یک خانواده است و اختلافاتش باید در خودش حل شود . من از علی کریمی شناخت کامل دارم و می دان او انسانی مذهبی است و نمی دانم چرا درباره او اینطور در جامعه حرف زدند . تخریب کردن آدم های بزرگ فوتبال کار خوبی نیست . امیدوارم کریمی برگردد زیرا کریمی یکی از هویت های لیگ ایران است .

علی پروین نیز در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی اعلام کرده که عاشق بازی علی کریمی است و علی کریمی را صادق و راستگو بر شمرده است.

خداداد عزیزی نیز عنوان کرده که بهتر است امر به معروف کنیم نه (زور به معروف ) و در پاسخ به این سوال که به نظر شما چند تن از با زیکنان ایرانی روزه می گیرند عنوان کرده ۲۰٪ آن هم در فصل زمستان که روزها کوتاه است نه در تابستان.

دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال نیز در مصاحبه ای با ایسنا اعلام کرده که آقایان در خفا هزاران مشکل دارند و آبروی دیگران را می برند.