علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

درودگر: مهدوی‌کیا، کریمی و زنیدپور برابر شاهین بوشهر بازی می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استیل آذین از بازگشت سه بازیکن اصلی و مصدوم این تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر خبر داد.

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار با عمران کیش در جام حذفی گفت: استیل آذین با جدیت در جام حذفی شرکت می‌کند اما با ترکیبی از بازیکنان امید و جوانان خود به میدان خواهیم رفت و تیم اصلی در این دیدار حاضر نخواهد شد.

سرپرست استیل آذین با اشاره به بازیکنان مصدوم تیمش عنوان کرد: مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، میلاد زنیدپور و ماتئوس مدافع برزیلی که مصدوم بودند در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر شاهین بوشهر به میدان خواهند رفت.
وی در مورد استعفایش از عضویت در اتحادیه فوتبال گفت: اتحادیه یک شرکت اقتصادی داشت که فعال هم نبود و من مدیرعامل آن شرکت بودم و از مدیرعاملی آن شرکت استعفا کرده‌ام و همچنان عضو اتحادیه فوتبال هستم.

کریمی پس از مصدومیت ۱ هفته ای به تمرینات بازگشت.

کریمی، مهدوی کیا و زنیدپور تمرینات خود را آغاز کردند 


http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/BOZORG.jpg


 بازیکن مصدوم استیل آذین که در بازی برابر سپاهان نتوانستند این تیم را همراهی کنند، تمرینات خود را آغاز کردند.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استیل آذین، کادر فنی استیل آذین از کادر پزشکی خواسته اند با تدابیری ویژه  هر چه سریعتر بازیکنان مصدوم تیم را برای بازی مقابل سایپا آماده کنند.

از این رو پس از حدود 5 روز مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و میلاد زنیدپور تمرینات اختصاصی شان را با استیل آذینی ها بصورت اختصاصی آغاز کردند. از سوی پزشک تیم استیل آذین، نرم دویدن و کارهای کششی در دستور این 3 بازیکن مصدوم قرار گرفت و مقرر شد این بازیکنان صبح روز پنجشنبه مورد تست پزشکی قرار بگیرند تا تکلیف آنها برای حضور در دیدار برابر سایپا مشخص شود.

علی کریمی به دلیل مصدومیت نمی تواند روز یکشنبه بازی کند.

http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/karimimehrizi.jpg

علی کریمی به دلیل مصدومیت در اردوی رامسر بازی این هفته لیگ برتر را از دست داد.

صادق درودگر سرپرست استیل آذین با تایید این خبر به خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه او دچار آسیب دیدگی شده و از علی کریمی نمی‌توانیم در دیدار روز یکشنبه برابر سپاهان استفاده کنیم. به غیر از این بازیکن، مهدی مهدوی‌کیا، میلاد زنیدپور و مهرزاد معدنچی را هم به خاطر مصدومیت در هفته دهم لیگ در اختیار نداریم.

جادوگر از دوشنبه در تمرینات استیل آذین حضور پیدا خواهد کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استیل آذین، مصدومیت علی کریمی در اردوی رامسر باعث نگرانی کادر فنی ،مسئولان و حتی بازیکنان استیل اذین شده بود اما خوشبختانه مشخص شد این مصدومیت چندان جدی نیست و این بازیکن می تواند از فردا( دوشنبه) در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند.

روز گذشته علی کریمی صبح امروز از پای مصدوم خودش MRI گرفت تا میزان مصدومیتش مشخص شود.
کادر پزشکی تیم فوتبال استیل آذین پس از دریافت جواب MRI کریمی اعلام کردند که این بازیکن مشکل خاصی ندارد و او با انجام فیزیوتراپی می تواند از فردا در تمرینات استیل آذین شرکت کند.