علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی فرصت برای حضور در لیگ قهرمانان را نیافت

در حالی که ماگات سرمربی شالکه بعد از رفع مصدومیت جزیی علی کریمی نام این بازیکن را در لیست ۱۸بازیکنان تیمش قرار داده بود ولی از آنجایی که در خانه حریف به میدان می رفت و شکل تیمش را بیشتر تدافعی چیده بود و از آجا که علی کریمی یک بازیکن حجومی است ماگات ترجیح داد در این مسابقه از علی کریمی استفاده نکند. در این دیدار خارج از خانه شالکه توانست با تک گل رائول گنزالس نتیجه را به تساوی بکشد و یک امتیاز شیرین بدست آورد ولی علی کریمی فرصتی برای حضور در این مسابقه پیدا نکرد هر چند که که ماگات برای علی کریمی تمرینات ویژه ای در نظر گرفته تا این بازیکن تکنیکی را برای بازی های سخت آماده کند و همین امر نشان از اعتماد ماگات به کریمی است و احتمال حضور علی کریمی در بازی بعدی شالکه حتی در ترکیب اصلی تیم شالکه بسیار زیاد است.

رویترز: احتمال حضور کریمی مقابل والنسیا وجود دارد

رویترز در تحلیل بازی سه‌شنبه شب شالکه و والنسیا نوشت: سه تازه‌وارد خارجی تیم شهر گیلزن‌کرشن برای این مصاف مشکلی ندارند.
این رسانه افزود: علی کریمی، آنجلوس چاریستاس و آنتونی عنان که اخیرا با شالکه قرارداد بسته‌اند، در دسترس ماگات برای بازی هستند. ضمن اینکه عنان شانس خوبی برای حضور در ترکیب از همان ابتدای بازی دارد.
این رسانه با توجه به آخرین تحولات دو تیم آلمانی و اسپانیایی، ترکیب احتمالی را اینگونه اعلام کرده است:

والنسیا:
ونسان گائویتا، برونو سالتور، ماریوسو استانکووییس، ریکاردو کاستا، جوردی آلبا، هدویگس مادرو، مهمت توپال، خواکین، تینو کاستا، پابلو هرناندز، روبرتو سولدادو

شالکه:
مانوئل نویر، آتستو اوشیدا، بندیکت هودس، کریستف متسلدر، لوکاس اشمیلس، خوزه مانوئل خورادو، آنتونی عنان، پر کلوگه،‌ جفرسون فارفان، رائول، کلاس یان هونتلار

این بازی ساعت 23:15 فردا شب به وقت تهران از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه مستایا انجام خواهد شد.

بدشانسی برای اولین حضور کریمی در ترکیب اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی که این روزها با تشخیص فلیکس ماگات روزانه 2 نوبت تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد و این بازیکن ایرانی جزو بازیکنانی بود که می‌توانست در مسابقه امشب دقایقی برای شالکه مقابل فرایبورگ به میدان برود، اما به دلیل اینکه علی کریمی 2 ساعت قبل از بازی از ناحیه عضله دوقلو پشت پا دچار گرفتگی شد و به همین دلیل از فهرست 18 نفره کنار گذاشته شد.
بنا بر اعلام ابوالفضل جلالی، مدیر برنامه های علی کریمی قرار است فردا وضعیت کریمی مورد بررسی قرار گیرد و کادر پزشکی شالکه شرایط جسمانی این بازیکن ایرانی را اعلام خواهند کرد.
در هفته بیست و دوم بوندس لیگا شالکه موفق شد با تک‏گل فارفان تیم فرایبورگ را در خانه با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

احتمال حضور کریمی در اواسط بازی با فرایبورگ

علی کریمی در بازی فردا نیز در ترکیب اصلی تیم شالکه حضور ندارد به نقل از کیکر

ترکیب دو تیم شالکه و فرایبورگ برای بازی فردا به ترتیب زیر است.


شالکه:

Neuer - Uchida, Höwedes, Metzelder, Schmitz - Kluge, Annan - Farfan, Jurado - Raul,Huntelaar
فرایبورگ
نام علی کریمی در لیست ذخیره های تیم شالکه هست و امکان حضور او در میدان وجود دارد.