علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

بعد از تساوی امروز مقابل ملوان پروین گفت:جای کریمی وسط تیم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی پروین رئیس سازمان باشگاه استیل‌آذین پس از تساوی بدون گل برابر ملوان اظهار داشت: نتیجه بدی کسب نکردیم. هرچند بازیکنان بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند اما به این نکته باید توجه داشت که ملوانی‌ها با 5 بازیکن دفاع می‌کردند و برای کسب یک امتیاز به تهران آمده بودند.

وی در مورد اینکه اعلام کرده تیم دهه 60 را خواهد ساخت، یادآور شد:‌ نباید عجله کرد. استیل‌آذین بازیکنان بزرگی دارد و مطمئن باشید در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. تنها بیماری که تیم را آزار می‌دهد وضعیت بدنی بازیکنان است که باید این موضوع را اصلاح کنیم.
رئیس سازمان باشگاه استیل‌آذین درباره جمع‌آوری موبایل بازیکنان خاطرنشان کرد: من به شدت مخالف موبایل هستم و هر زمانی که خودم وارد هتل می‌شوم موبایلم را خاموش می‌کنم و از تمام بازیکنان چنین تقاضایی دارم. من به وجود بازیکنان استیل‌آذین افتخار می‌کنم زیرا آنها با تمام اسم و رسمی که دارند هیچ گاه نظم و انضباط را فراموش نمی‌کنند.
وی افزود: روز گذشته تمرین ما ساعت 14:30 بود و من که همیشه زودتر در محل حاضر می‌شوم زمانی که ساعت 13:15 وارد هتل شدم دیدم علی کریمی در محل حضور دارد و منتظر بازیکنان است. این امر نشان می‌دهد که بازیکن برای تیم چقدر ارزش قائل می‌شود. کریمی باید آماده شود و در بطن تیم ملی قرار گیرد.


http://64.130.220.65/Multimedia%5Cpics%5C1388%5C9%5CSport%5C185.jpg


علی کریمی کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین در دیدار مقابل ملوان بند انزلی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و نتوانست تا پایان این دیدار را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در دقیقه 77 دیدار عصر امروز پنجشنبه مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه زانوی پا دچار مصدومیت شد و از همراهی تیمش تا پایان این دیدار باز ماند.

کریمی به دلیل شدت آسیب دیدگی زانوی پایش از مربیان خواست تا او را تعوبض کنند که دقایقی بعد فریدون زندی به جای او وارد زمین شد .علی کریمی در لحظه تعویض بازوبند کاپیتانی تیمش را به حسین کعبی داد.

پروین درباره شوخی کریمی با بازیکنان تصریح کرد: برخی مطالب را خبرنگاران بزرگ می‌کنند. در یک تیم فقط بحث تمرین کردن وجود ندارد بلکه بازیکنان باید با یکدیگر صمیمی باشند و برخی اوقات هم شوخی کنند. ما به دنبال هماهنگ کردن بازیکنان هستیم و هرچه زودتر به این امر دست پیدا خواهیم کرد.
وی در خصوص ورشکست شدن باشگاه استیل‌‌آذین گفت:‌ به هیچ عنوان این صحبت‌ها صحت ندارد زیرا تنها باشگاهی که 40 درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخته کرده استیل‌آذین است در حالی که بازیکنان راه‌آهن هر روز اعتصاب می‌کنند.

پروین درباره پخش بازی‌های استیل‌آذین گفت: استیل‌آذین نیاز به تماشاگر دارد و بحث عدم پخش بازی‌های این تیم اصلا مطرح نیست.
وی درباره حضور محمد پروین در استیل‌آذین اظهار داشت: محمد هم اکنون با پرسپولیس قرارداد دارد و به هیچ عنوان قصد پیوستن به استیل‌آذین را ندارد. همه افراد منتظر هستند در استیل‌آذین اتفاقی رخ دهد تا آن مطلب را سوژه رسانه‌ها قرار دهند.

تولدت مبارک علی کریمی

روز تولد علی کریمی هجدهم آبانماه 1357


                                        تولدت مبارک


http://islamupload.ir/images/ucmqi7dvlh7ncjww616c.jpg


<عکسها از وبسایت رسمی استیل آذین>


به گزارش سایت رسمی باشگاه استیل آذین، امروز از ساعت 14 در رختکن تیم فوتبال استیل آذین و به مناسبت تولد علی کریمی جشن تولد کوچکی بر پا شد. علی کریمی متولد 18 آبان است و با هماهنگی مسئولان باشگاه، علی پروین و صادق درودگر برای این بازیکن جشن تولد گرفته شد. از آنجا که کاظم برجلو و سوشا مکانی هم متولد آبان ماه هستند، آنها نیز به علی کریمی در بریدن کیک کمک کردند و هدایایی از سوی بازیکنان و پرسنل باشگاه دریافت کردند. 

پروین ضمن گفتن تبریک به این 3 بازیکن ابراز امیدواری کرد که با پیروزی در بازی مقابل ملوان، عصر پنجشنبه در رختکن جشن دیگری بر پا کنند.

کریمی :دایی هر کسی نیست، شأن او را حفظ کنید

http://www.iraneconomist.com/repository/87/12/daei_karimi.jpg


کریمی در خصوص ممنوع المصاحبه شدن علی دایی براساس حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیونفوتبال گفت: دایی از اسطوره های فوتبال ماست

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش در مورد شرایط استیل آذین گفت: به یک پیروزی نیاز داریم که امیدوارم مقابل ملوان آن را به دست آوریم. قطعا این پیروزی می تواند به لحاظ روحی و روانی به تیم ما کمک کند.

کریمی در خصوص ممنوع المصاحبه شدن علی دایی براساس حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: دایی از اسطوره های فوتبال ماست که جایگاه خاصی در فوتبال دارد. همه ما از این که یک صندلی در کمیته فنی فیفا را در اختیار یک ایرانی قرار داده اند، باید به او ببالیم. من خبر ممنوع المصاحبه شدن دایی را از طریق رسانه ها شنیدم. ضمن احترام به کمیته داوران و کمیته انضباطی نمی گویم هر کسی حق دارد در مورد داوران هر حرفی بزند، اما باید این را بدانیم که علی دایی هرکسی نیست و باید به او به چشم اسطوره این فوتبال نگاه کرد. مطمئنا وقتی خبر ممنوع المصاحبه شدن دایی به آن سوی مرزها یا به گوش اعضای فیفا برسد، جلوه مناسبی نخواهد داشت. دایی از نظر بین المللی چهره ای شناخته شده است.


وی در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استیل آذین عنوان کرد:‌ امروز باشگاه اعلام کرده که هیچ یک از بازیکنان حق مصاحبه در مورد اتفاقات باشگاه را ندارند. من هم از این قانون تبعیت می کنم، چون خودم را از سایر بازیکنان مستثنی نمی دانم.


کریمی: امیدوارم با آمدن پروین مشکلات استیل‌آذین حل شود

علی کریمی در خصوص حضور علی پروین در استیل آذین اظهار داشت: امیدوارم با آمدن ایشان مشکلات تیم حل شود. پروین فرد شناخته شده‌ای است و تجربه خوبی دارد و می‌تواند به استیل آذین کمک کند.
وی افزود: فقط می‌توانم بگویم که مشکلات ما بدشانسی است و روی روند بداقبالی افتاده‌ایم و بابت این مشکل نمی‌دانم چه کار کنیم اما امیدوارم به زودی مشکلات تیم مان برطرف شود. 

همچنین علی کریمی در گفتگویی با خبرنگار ورزشی (ایسنا) اظهار کرد:

 افت روحی بازیکنان به ناکامی‌های استیل آذین در نتیجه‌گیری بسیار دامن زده است. البته تیم ما بدشانس هم بوده و این از جمله مشکلات ماست. بازیکنان روحیه‌شان را تا حدود زیادی از دست داده‌اند و تنها امیدوارم با حضور پروین از این حیث شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی گفت: قطعا اگر بچه‌ها با تمرکز بیشتر و روحیه بالاتر کار کنند می‌توانیم روند نتیجه گیری استیل آذین را تغییر دهیم. حضور پروین می‌تواند در تیم ما مثل یک شوک جدی عمل کند و ما را در روند مطلوب قرار دهد.

کریمی درباره جلسه 10 دقیقه‌ای که به همراه مهدوی کیا با پروین داشت، گفت: جلسه خاصی نبود و پروین مشکلات تیم را از زبان ما جویا شد و ماهم درباره یکسری مسایل صحبت کردیم.