علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

کریمی:برای صعود به آسیا راه سختی در پیش داریم

http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/KARIMI%20SEPAHAN%20STEEL%202.JPGکاپیتان دوم تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت :برای رسیدن به رقابت های آسیایی کار سختی در 4 بازی آینده لیگ برتر داریم.

علی کریمی در گفتگویی با خبرنگار باشگاه استیل آذین تهران اظهار داشت : متاسفانه در دیدار برابر ذوب آهن بازی را واگذار کردیم وجام حذفی را علی رغم انجام یک بازی خوب از دست دادیم.

وی افزود : دیگر نباید در باره گذشته حرف زد چون همیه چیز تمام شده است وباید به دیدار های آینده فکر کنیم. ما برای رسیدن به آسیا همچنان تلاش می کنیم و راه سختی در پیش داریم. باید با تمام قوا در همه دیدارهای باقیمانده به میدان برویم.
کریمی ادامه داد : بازی مقابل ابومسلم نیز برای ما سخت است باید مراقب حریف باشیم چون الان هر تیمی برای کسب جایگاه خوب می جنگد. ابومسلم هم شرایط سختی دارد و نمی خواهد سقوط کند. امیدوارم با تلاش وکوشش همه بازیکنان به سه امتیاز خانگی برسیم. ما چهار بازی سخت در پیش داریم و اگر 12 امتیاز را کسب کنیم حتما به مسابقات آسیایی صعود می کنیم.

علی کریمی : زندگی ورزشی‌ام فیلم می‌شود

http://www.footballiran.ir/Images/News/Smal_Pic/16-12-1388/IMAGE634035670544843750.jpg

علی کریمی در پایان دیدار عصر یکشنبه تیمش برابر سپاهان که با برتری 2 بر یک استیل آذین همراه بود در جمع خبرنگاران گفت: هافبک تیم فوتبال استیل آذین در پایان این دیدار با تایید خبر تهیه فیلمی از زندگی ورزشی اش گفت: قرار است این فیلم ساخته شود اما بیان هزینه میلیونی برای ساخت آن صحت ندارد.

خوشحالی کریمی روی سکوها

علی کریمی در پایان دیدار عصر یکشنبه تیمش برابر سپاهان که با برتری 2 بر یک استیل آذین همراه بود در جمع خبرنگاران گفت: پیروزی مقابل سپاهان بسیار خوشحالی کننده بود و ما 3 امتیاز بسیار مهم را در این دیدار کسب کردیم.

وی در مورد خوشحالی بسیاری که پس از گل دوم و در نهایت پیروزی تیم استیل آذین برابر سپاهان روی سکوها انجام می داد اظهار داشت: چرا خوشحال نباشیم وقتی تیم ما برنده می شود آن هم مقابل تیم قدرتمندی مانند سپاهان؟ طبیعی است که خوشحال باشم.

هافبک تیم فوتبال استیل آذین در مورد پنالتی مهدوی کیا که از دست رفت گفت: مهدوی کیا پنالتی زن خوبی است اما تنها بدشانسی آورد. دوست داشتم آن پنالتی تبدیل به گل شود گرچه شاید اگر محروم نبودم پنالتی را خودم می زدم.

وی با بیان اینکه تمام پنالتی ها گل نمی شوند و بازیکنان بزرگ هم این ضربات را از دست می دهند در مورد اختلافش با مسئولان باشگاه استیل آذین تاکید کرد: من هیچ مشکلی ندارم شاید یک سری اختلاف نظرها وجود داشته باشد اما اینها مسائل داخلی تیم است.

کریمی افزود: من همیشه تلاش می کنم بهترین بازی ام را در زمین مسابقه ارائه دهم که قطعا پس از پایان محرومیت تمام توانم را برای موفقیت استیل آذین بکار می بندم.

وی گفت: هدف ما این است که بتوانیم در بازیهای پایانی لیگ و جام حذفی سهمیه آسیایی را کسب کنیم. به همین دلیل با تمام توان در بازی باقی مانده به میدان خواهیم رفت.