علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

غم گینترین روز جامعه فوتبال


http://s1.picofile.com/file/6703049294/ali_karimi_blogsky_com_4.jpg


آن مرد رفت،‌ همه جا بوی غم گرفت


نوشتن از رفتن اسطوره کار آسانی نیست. گویی همه می دانستند خبرهایی هست و امروز هم مثل دیروز در محوطه بیمارستان کسری حاضر شدند.


به نقل از خبر گزاری فارس ساعت 9:30 صبح است. از میدان آرژانتین تا بیمارستان الوند از چهره های غمگین می شد فهمید که روز خوبی در پیش نیست. حتی راننده های تاکسی خیابان الوند هم شور همیشگی را ندارند و انگار نمی خواهند امروز کاسبی کنند و ترجیح می دهند مقابل درب بیمارستان بایستند.

کسی نمی خواهد بپذیرد که پزشکان از اسطوره فوتبال ایران قطع امید کرده اند و باید تا دقایقی دیگر خبر درگذشت او اعلام شود.

ساعت 10 دقیقه به 11 است. همسر ناصر حجازی که این روزها اندوه و غم را می توان از چشمانش خواند به ناگاه می دود. استرس و نگرانی به اوج می رسد و هواداران حجازی چشم به همسر او دارند که چه اتفاقی افتاده است. به ناگاه اصغر حاجیلو از طبقه ای که حجازی در آن بستری است، به میان جمیعت می آید. سوال ها از یار قدیمی ناصرخان مشترک است.


حاجیلو که دیگر شانه هایش تاب تحمل این غم را ندارد با لحن همیشگی خود می گوید " عزیزان من ناصر خان، خوبه خوب شد. " همین جمله کافی بود تا مقابل بیمارستان کسری بلوایی برپا شود. هیچ کس باور نمی کند. یکی می گوید " ناصرخان این قرار ما نبود " یکی دیگر می گوید " نه باور نداریم " و به یکباره جمعیت 500 نفره شعار دادند " می خواهیم فوتبال نباشه اگه ناصر نباشه. "


هنوز 10 دقیقه از اعلام این خبر نگذشته که خیابان الوند با ترافیک سنگینی روبرو و بسته شد. دیگر جایی برای سوزن انداختن نیست. کسی نیست که با شنیدن این خبر تلخ گریه نکند.


اهالی فوتبال یکی یکی پیدا می شوند. یکی از چهره ها حشمت مهاجرانی است. اشک های سرمربی اسبق تیم ملی همه را تحت تاثیر قرار می دهد. احمدرضا عابدزاده هم سرش پایین است و یاد روزهایی می افتد که در همین بیمارستان کسری هوادارانش برای شفای او دست به دعا برداشتند. چشم هایش خیس شده و زیر لب می گوید " خدایا چه شد؟ "

عکس بزرگی که مقابل بیمارستان بود به منزلش منتقل شد. حجازی رفت و بیمارستان کسری غرق در سکوت شد.
فریادهای " حجازی کاپلو " تمامی ندارد.
خبر می رسد که مراسم خاکسپاری روز چهارشنبه است.

همه جا بوی غم گرفته است... عقاب پرید...


در همین ساعات در محل تمرین تیم ملی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی خبر در گذشت ناصر حجازی را شنیدند و اردو تیم ملی غرق غم و سکوت شد

این تصویریست از سکوت 1 دقیقه ای قبل از تمرین تیم ملی برای در گذشت اسطوره


http://s1.picofile.com/file/6702981886/ali_karimi_blogsky_com_.jpg


سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به درگذشت ناصر حجازی گفت: امروز، روز غمگینی برای فوتبال ایران است.

کارلوس کی‌روش پیش از تمرین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به درگذشت ناصر حجازی گفت: امروز، روز غمگینی برای فوتبال ایران است. درگذشت یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران را تسلیت می‌گویم. به دلیل درگذشت حجازی تمرین را با یک دقیقه سکوت آغاز کردیم.

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17 امروز دوشنبه با حضور 26 بازیکن آغاز شد. در ابتدا کارلوس کی‌روش دقایقی کوتاه برای بازیکنان صحبت کرد و با طرح برنامه‌های تمرینی تیم ملی مراحل آماده سازی این تیم را برای ملی پوشان تشریح کرد.

حضور حمید بابازاده به عنوان مربی دروازه بان‌ها که از روز گذشته جایگزین "دن گاسپار" مربی اسپانیایی و دستیار کارلوس کی‌روش شده است از نکات قابل توجه نخستین جلسه تمرین تیم ملی بود.

علی کریمی که پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شده است نخستین بازیکنی بود که برای شروع تمرین وارد زمین شد و حضور او مورد توجه عکاسان و فیلمبرداران قرار گرفت.

http://s1.picofile.com/file/6703031186/ali_karimi_blogsky_com_i.jpg

(عکس از تمرین امروز تیم ملی علی کریمی (خبر گزاری مهر))


در این تمرین که با حضور 26 بازیکن و در غیاب علی حمودی و رضا نوروزی، بازیکنان فولادخوزستان برگزار شد بازیکنان ابتدا با دویدن‌های آرام و کار با توپ خود را در این تمرینات اصلی آماده کردند و سپس بازیکنان به مدت 90 دقیقه در غالب دو تیم سفید و نارنجی به بازی تمرینی پرداختند.

تیم سفید با ترکیب رودباریان (میرزاپور)، علی کریمی، پژمان نوری، قاسم دهنوی، مجتبی جباری (ایمان مبعلی)، بهادر عبدی، مرتضی کاشی، پژمان منتظری، عبدالله کرمی، روح الله عرب، مهرداد اولادی و آرش برهانی به میدان رفت و در مقابل تیم نارنجی با ترکیب عباس محمدی، محمد نصرتی، آندو تیموریان، ایمان مبعلی، مهرداد پولادی، مصطفی سیفی، محمد ابراهیمی، محمد غلامی، سعید دقیقی، میلاد زنیدپور و میثم بائو در مقابل حریف صف آرایی کرد.

در این دیدار تیم سفید که از بازیکنان باتجربه‌تری تشکیل شده بود نمایش بهتری داشت و علی کریمی و پژمان نوری جزو بهترین‌های این تیم بودند. در پایان دیدار تیم سفید با گل‌های بهادر عبدی و روح الله عرب مقابل تک گل مهرداد پولادی به برتری دست یافت.

به توصیه کارلوس کی‌روش در پایان این مسابقه بازیکنان به زدن ضربات پنالتی پرداختند که در این رقابت تیم سفید با گل‌های ایمان مبعلی، آرش برهانی و علی کریمی در مقابل دو گل نارنجی پوشان که توسط محمد نصرتی و سعید دقیقی به ثمر رسید به برتری دست یافت و ضربه میلاد زنیدیپور را حسن رودباریان با واکنشی تماشایی مهار کرد.

انجام حرکات کششی و سرد کردن بدن‌ها پایان بخش نخستین تمرین تیم ملی بود. قرار است ملی پوشان کشورمان ظرف دو روز آینده نیز در ورزشگاه دستگردی تمرین کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

روحش شاد

محمد دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

واقعا اسطوره بود خدا رحمتش کنه

سعید دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

تسلیت می گم به همه فوتبالیا خدا رحمتش کنه رو حش شاد

arshan سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.linknegar4.com

||
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
_-_

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد