علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

خواجه نوری : برای پرسپولیس سرود رسمی ساختم

http://118ba118.com/pictures/3751947D299407.jpgبازیکنان پرسپولیس.کریمی و استیلی خوانندگان سرود هستند



داریوش خواجه نوری همیشه در صدد است کاری ارائه دهد که با بقیه نوازنده ها و خواننده ها متمایز باشد. او که به همراه محمد برادرش یکی از استادان گیتار محسوب می شود سعی دارد به خاطر علاقه اش به پرسپولیس ترانه ای در خصوص تیم محبوبش بخواند.
کاری که اصولا شاید تا کنون به این ترتیب و با حضور بازیکن بزرگی مانند علی کریمی خوانده نشده است.

خواجه نوری در پاسخ به سوالی در مورد کار ویژه اش می گوید:

در واقع کاری را مد نظر دارم که شاید برای اولین بار در ایران اجرا شود.طرحی که  در سرود رسمی پرسپولیس داریم این است که خود بازیکنان پرسپولیس خوانندگان این طرح خواهند بود.طرحی که می تواند توجه بسیاری از علاقه مندان به فوتبال و موسیقی را جلب کند.در این سرود از بازیکنان نسل های مختلف پرسپولیس نظیر همایون بهزادی.حسین کلانی.علی کریمی و حمید استیلی استفاده کرده ام البته قصد اظافه کردن باقری و شیث رضایی را هم دارم.

در این اثر از شاعر موسیقی دلنوازان هم استفاده شده که مانند من به دلیل عشق و علاقه به پرسپولیس  در این اثر حضور دارند.
این اهنگ به صورت تصویری پخش خواهد شد که مطمئنم مورد توجه علاقه مندان قرار خواهد گرفت البته این سرود در دو بخش پخش خواهد شد که به موقع به اطلاع همه عزیزان و علاقه مندان خواهد رسید .

انتقال کریمی به پرسپولیس به طور رسمی منتفی شد


http://www.iraneconomist.com/repository/88/02/karimi-ali2.jpgسرپرست تیم استیل آذین از منتفی شدن حضور علی کریمی در پرسپولیس خبر داد.
پس از کش و قص های فراوان و انتشار اخبار مختلف در خصوص این انتقال رضا عابدیان سرپرست باشگاه استیل آذین اعلام کرد که این انتقال میسر نیست و علی کریمی تا پایان فصل در استیل آذین می ماند.
عابدیان گفت به علی کریمی احتیاج داریم و حضور او در پرسپولیس منتفی است.
باتصمیم هیاءت مدیره .مالک باشگاه.کادر فنی استیل آذین و خود علی کریمی انتقال او به پرسپولیس انجام نمی شود
سرپرست استیل آذین ادامه داد شرایط تیم به گونه ای است که ما به کریمی احتیاج داریم و با او می توانیم سهمیه اسیا را کسب کنیم
کریمی امسال کیفیت و توانایی بالایی از خود نشان داده است . او فصل قبل در پرسپولیس به این خوبی بازی نکرد.

صحبت های کریمی پس از شکست پرسپولیس:خوشحالم که به پرسپولیس گل نزدم

http://media.farsnews.com/Media/8806/Images/jpg/A0735/A0735206.jpgعلی کریمی پس از پیروزی 2 بر یک برابر پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحال هستم که برابر پرسپولیس گل نزدم و با تمام احترامی که به مسئولان باشگاه استیل‌آذین دارم، متأسفم که پیروز میدان شدیم.
وی در خصوص ترس از هواپیما یادآور شد: این مشکل من است و خودم با آن کنار می‌آیم. شاید قصد داشته باشم با اسب مسافرت کنم. به هیچ شخصی ربطی ندارد که من با چه چیزی سفر خواهم کرد. عادل فردوسی‌پور بداند که من با هر وسیله‌ای که علاقه داشته باشم سفر خواهم کرد.
کاپیتان تیم استیل‌آذین راجع به درآوردن پیراهن خود پس از اخراج از زمین بازی و نمایش دادن پیراهن تیم پرسپولیس عنوان کرد: من همواره مورد لطف تماشاگران قرار گرفته‌ام و همان‌طور که قول داده بودم تا تماشاگران پرسپولیس را شگفت زده خواهم کرد، پیراهن فصل گذشته پرسپولیس را نشان دادم. البته دوست نداشتم با ناراحتی این حرکت را انجام دهم.
وی درباره اخراج از زمین بازی خاطرنشان کرد: توپ را با کتفم گرفتم، اما داور خطای هند گرفت. مسعود مرادی تمام صحنه‌های مشکوک را به سود پرسپولیس سوت زد و به نظر من امروز مرادی برای داوری آماده نبود.
کریمی در مورد بازگشت به پرسپولیس عنوان کرد: هر بازیکنی آرزو دارد در تیم پرسپولیس بازی کند. من مدیون پرسپولیس هستم، اما با استیل‌آذین قرارداد دارم و به این باشگاه متعهدم.

صحبت های کاشانی بعد از دیدار پرسپولیس و استیل اذین

http://64.130.220.65/Thumbnails/pics/1386/8/Sport/wh120-307.jpgسرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علی کریمی ستون و رکن اصلی استیل آذین است گفت: با شرایطی که کریمی دارد بعید می دانم با وجود رایزنی های ما، وی در نیم فصل به پرسپولیس بیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی پس از شکست 2 بر 1 عصر شنبه تیمش برابر استیل آذین در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: علی کریمی در بازی امروز علاقه و ارادتش را به پرسپولیس نشان داد و ثابت کرد که همچنان یک پرسپولیسی تمام عیار است.

کاشانی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس بسیار علاقمند است که علی کریمی را در بین تعطیلات دو تیم فصل به خدمت بگیرد اما با توجه به اینکه وی ستون و اسکلت اصلی استیل آذین است، بعید می دانم که مسئولان این باشگاه وی را به پرسپولیس بدهند.