علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

دایی: از کریمی انتظار نداشتم اما با این کارها کسی بزرگ نمی‌شود

علی دایی در مصاحبه بعد از بازی در مورد نیامدن علی کریمی به سمت نیمکت پرسپولیس  عنوان کرد :

سوال خبرنگار:*همه پرسپولیسی‌های سابق حریف به سمت شما آمدند به جز علی کریمی.


پاسخ علی دایی :*ببینید من اصلاً کاری به این مسائل ندارم. علی کریمی از بزرگان فوتبال ما است که زحمات زیادی چه برای پرسپولیس و چه تیم ملی کشیده است. من به شخصه به ایشان و نظرات‌شان احترام زیادی می‌گذارم. به نظر من با چنین رفتارهایی کسی نه بزرگ می‌شود و نه کوچک اما احترام گذاشتن است که احترام می‌آورد. به شخصه نه از علی کریمی و نه از هیچ کس دیگر انتظار نداشتم که برایم گل بیاورد.

دلیل رفتار تماشاگران پرسپولیس را از کاشانی بپرسید

علی کریمی: متاسفم، کریمی که هیچ، آقایان با عابدزاده هم رفتار خوبی نداشتند


http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/5_8902121727_L600.jpg

علی کریمی گفت:‌ دلیل رفتار متفاوت تماشاچیان پرسپولیس نسبت به بازی رفت در قبال من را از سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس بپرسید!
به گزارش ایسنا، علی کریمی پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین در جمع خبرنگاران گفت:‌ این بازی کیفیت خوبی نداشت چرا که زمین لغزنده بود و شرایط را برای هر دو تیم سخت کرد. البته از حق نباید گذشت که پرسپولیس کمی بهتر از ما در این شرایط کار کرد. به هر حال امروز روز استیل آذین نبود.

کریمی درباره رفتار تماشاچیان پرسپولیس علیه او که هر موقع صاحب توپ می‌شد فریاد می‌زدند، گفت: این شرایط در بازی رفت با پرسپولیس وجود نداشت و همه‌ی این تماشاچیان من را تشویق می‌کردند، باید این موضوع را از سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس بپرسید که چرا این اتفاقات در این مقطع از لیگ در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد.

وی افزود: علی کریمی که هیچ، اما آقایان با عابدزاده نیز رفتار خوبی نداشتند، فقط می‌توانم بگویم متاسفم. چیزی نمی‌توانم بگویم و شما باید دلیل این کار را از مسئولان باشگاه پرسپولیس بپرسید.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: البته معتقدم این یک کار برنامه‌ریزی شده در روی سکوهای استادیوم آزادی بود. من می‌دانستم قرار است چنین برخوردهایی صورت گیرد؛ لذا از قبل خودم را آماده کرده و با دیدن این وضعیت شوکه نشدم.

در جام ملت‌ها تیم ضعیف نداریم

جام ملت‌های 2011 قطر، چهارمین تجربه علی کریمی در این بازی‌ها خواهد بود، اولین حضور او مربوط به سال 2000 و در لبنان می‌شود. به اعتقاد کریمی همه تیم‌هایی که در این دوره شرکت داشته‌اند حتما حرف‌هایی برای گفتن دارنداو در این رابطه در مصاحبه ای عنوان کرد:

گروه ایران را در جام ملت‌های آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟

- به نظرم اینکه بعضی‌ها می‌گویند گروه فلان گروه مرگ است و یک گروه دیگر را ضعیف می‌دانند، اینطور هم نیست. در گروه ایران هم تیم ضعیف وجود ندارد چون معتقدم تیم ضعیف نداریم و همه آنهایی که به این مرحله رسیده‌اند حتما کار کرده‌اند.

حتی هند؟!

- بله، من دقیقا نمی‌دانم اما از سال 96 که یادم می‌آید آنها در هیچ دوره‌ای نبوده‌اند اما الان حضور دارند، پس نشان می‌دهد که تلاش کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند.

هند در سال 1964 نایب قهرمان شد و در سال 1984 هم در مرحله اول حذف شد.

- همین اطلاعات شما نشان می‌دهد که تیمی مثل هند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کدام حریف ایران را قوی‌تر از بقیه می‌دانید؟

- عراق قهرمان دوره قبل است، کره شمالی هم در جام جهانی حضور دارد، پس تیم‌های ضعیفی نیستند. حتی امارات که خیلی‌ها این تیم را دست‌کم می‌گیرند، به نظرم اینطور نیست و همه آنها با قدرت کامل می‌آیند. هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد و شکل بازی هر کدام از این تیم‌ها با دیگری متفاوت است.

صعود ایران را به مرحله بعدی قطعی می‌دانید؟

- اولا باید تیم ملی خیلی خوب تدارک ببیند، هم از نظر روحی روانی و هم از لحاظ بازی‌های تدارکاتی. ما هم اگر تمرکزمان را از دست ندهیم و حریفان خود را دست‌کم نگیریم، شانس صعودمان زیاد خواهد بود.

در صورت صعود به یکی از تیم‌های گروه C (گروه کره جنوبی) برخورد می‌کنیم.

- مرحله دوم جام ملت‌های آسیا حذفی است و آنجا نیاز به تمرکز بیشتر داریم.

ما با کره شمالی و امارات در مقدماتی جام جهانی همگروه بودیم که البته از بازی با آنها خاطرات خوبی نداریم.

- ما باید از گذشته درس بگیریم. آن بازی‌ها به‌صورت رفت و برگشت بود و شرایطش فرق می‌کرد و ...

چه شرایطی؟

- مثلا کره شمالی در قطر هوادار آنچنانی ندارد اما ایران در سراسر دنیا و به‌خصوص کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، ایرانی‌های زیادی دارد که مطمئنم در روز بازی تیم ملی کشورشان را تنها نمی‌گذارند و این برگ برنده‌ای برای ما خواهد بود.

دومین دوره حضور استرالیا در جام ملت‌های آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- استرالیا تیم خوبی است. در دوره قبل خیلی ها تصورشان این بود که استرالیا بدون مشکل قهرمان می‌شود اما دیدیم که چنین نشد. این دوره هم در گروه ساده‌ای نیستند اما به هرحال سطح کیفی بازی‌ها را افزایش می‌دهند.

شما سابقه بازی در لیگ قطر را دارید و استقبال کمی از بازی‌های لیگ آنها می‌شود، برگزاری جام ملت‌ها را در این کشور چطور ارزیابی می‌کنید؟

- جام ملت‌ها حسابش فرق می‌کند، شما مطمئن باشید که آنها از هر راهی برای کشاندن تماشاگران به ورزشگاه استفاده می‌کنند، ضمن اینکه هواداران تیم‌های دیگر هم می‌آیند، به‌خصوص ایرانی‌ها.

از بحث جام ملت‌ها خارج شویم، پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید.

- واقعا خوشحال شدم و به هواداران خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در فینال هم موفق شوند.

خیلی‌ها شانس قهرمانی پرسپولیس را زیاد می‌دانند.

- طبیعی است اما فوتبال نشان نمی‌دهد، همین تیم گسترش فولاد، ذوب‌آهن را حذف کرده که خیلی‌ها فکرش را نمی‌کردند، پس نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.

علی کریمی:الان زمان تغییرات نبود

علی کریمی در گفتگو یی با خبرنگاران در خصوص برکناری حمید استیلی گفت:

من به عنوان یک بازیکن تابع تصمیمات باشگاه هستم و چنین مسائلی در حیطه وظایف من نیست اما تغییر در کادر فنی با توجه به سه هفته باقیمانده تا پایان فصل خیلی  صحیح نبودو اگر باشگاه چنین تصمیمی داشت بهتر بود در نیم فصل یا پایان فصل این کار را می کرد تا حداقل مربی جدید فرصت کافی برای پیاده کردن برنامه های تاکتیکی اش داشته باشد.به هرحال ما همچنان شانس کسب سهمیه اسیایی را داریم و امیدوارم باشگاه با این تغییرات به هدفش برسدما هم باید همه تلاشمان را برای رسیدن به این مهم انجام دهیم ضمن اینکه شخصا از زحمات حمید استیلی هم تشکر می کنم.به هرحال این مسائل برای همه مربیان فوتبال دنیا وجود دارد.