علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

صحبت های کریمی بعد از برد صبا

http://www.freeimagehosting.net/uploads/a710da582d.jpgکاپیتان تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه پیروزی مقابل صبای قم حاصل تلاش تمام بازیکنان بوده است، تصریح کرد: این نتیجه به عدالت نزدیک بود چرا که ما برای کسب این پیروزی شایستهتر بودیم.

علی کریمی که پس از پیروزی 4 بر 3 تیم استیل آذین مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: خوشحالم که اولین بازی خانگی استیل آذین مقابل تماشاگران مشتاق این تیم با برد همراه بود و توانستیم آنها را خوشحال کنیم.

کریمی اضافه کرد: به نظر من تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه از تماشای این بازی پرگل لذت بردند و تیم ما از هر نظر شایسته این پیروزی بود.

وی در خصوص گلزنی خود در این دیدار اظهار داشت : من زحمت بقیه بازیکنان را کامل کردم و خوشحالم که توانستم سهمی در این پیروزی روحیه بخش داشته باشم و امیدوارم بتوانم همچنان برای استیل آذین بازیکنی موثر و کلیدی باشم.

کاپیتان استیل آذین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که حضور او در این تیم را به خاطر مسائل مالی عنوان می کنند، اظهار داشت: متاسفانه طی مدتی که به استیل آذین آمدم برخیها مدام به اینگونه مسائل دامن می زنند در حالیکه من هرگز به خاطر پول استیل آذین را انتخاب نکردم. جدایی من از پرسپولیس به خاطر مسائل دیگری بود که گذشت زمان خیلی از واقعیتها را نشان خواهد داد.

کریمی تصریح کرد: قصد ندارم درباره گذشته صحبت کنم. من امروز بازیکن استیل آذین هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم گرفت و اعتقاد دارم با ادامه همین روند می توانیم جزو تیمهای مدعی لیگ باشیم.

وی در خصوص تیم صبای قم نیز گفت: آنها تیم خوب و دوندهای داشتند که بسیار درگیر و سختکوش نشان دادند و امروز توانستیم سه امتیاز با ارزش را از این تیم بگیریم که می تواند در جایگاه ما در لیگ طی هفتههای آینده تاثیرگذار باشد.

نظر استیلی در مورد کریمی

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا علی کریمی محور تیم شماست و اگر مصدوم شود آیا همچنان استیل آذین می تواند این گونه بازی کند؟ استیلی پاسخ داد: محور تاکتیک تیم ما براساس کار تیمی است. علی کریمی هم دراختیار کار تیمی است و به عنوان یک کاپیتان بیش از توان خود چه در زمان تمرینات و چه در زمان مسابقات نظم و انضباط را رعایت می کند. افتخار می کنم کاپیتانی تیمم را به چنین بازیکنی سپردم و امیدوارم وی در تمام بازیهای ما حضور داشته باشد اما اگر مصدوم شود بازیکن جانشین برای وی داریم.

استیل آذین خواهان تعویق دیدار با صبای قم شد

تیم فوتبال استیل آذین در حالی مهیای دیدار با صبای قم در هفته دوم لیگ برتر می شود که 2 بازیکن تاثیرگذار این تیم به نام‌های حسین کعبی و فریدون زندی تیم ملی را در سفر به بوسنی و هرزگوین همراهی می کنند.

به همین خاطر مسئولان باشگاه استیل آذین رسما از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند با توجه به حضور این دو بازیکن در اردوی تیم ملی ، دیدار روز جمعه سرخپوشان تهرانی مقابل صبای قم به روز شنبه موکول شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه شب مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین صف آرایی می کند و بر اساس برنامه بازیکنان ملی پوش استیل آذین کمتر از 48 ساعت پس از این بازی باید تیم باشگاهی خود را در دیدار با صبا همراهی کنند.

تیم فوتبال استیل آذین در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه ساعت 17:00 در ورزشگاه دستگردی تهران مقابل صبای قم صف آرایی می کند.

استیلی: وجود علی کریمی غنیمت است

 کاپیتان استیل آذین علی کریمی

http://www.freeimagehosting.net/uploads/a710da582d.jpgوی  با بیان این که وجود علی کریمی در تیم استیل آذین غنیمت است، افزود: سیستم 2-4-4 سیستمی مدرن است و کارهای تاکتیکی ما بر اساس این سیستم اجرا می شود اما با این حال بازیکنان ما قابلیت انجام بازی در تمام سیستم ها را دارند و امیدورام در هفته های آینده شرایط تیم از این بهتر شود و از هفته چهارم به بعد بهترین نتایج را کسب کنیم.