علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

استیل آذین خواهان تعویق دیدار با صبای قم شد

تیم فوتبال استیل آذین در حالی مهیای دیدار با صبای قم در هفته دوم لیگ برتر می شود که 2 بازیکن تاثیرگذار این تیم به نام‌های حسین کعبی و فریدون زندی تیم ملی را در سفر به بوسنی و هرزگوین همراهی می کنند.

به همین خاطر مسئولان باشگاه استیل آذین رسما از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند با توجه به حضور این دو بازیکن در اردوی تیم ملی ، دیدار روز جمعه سرخپوشان تهرانی مقابل صبای قم به روز شنبه موکول شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه شب مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین صف آرایی می کند و بر اساس برنامه بازیکنان ملی پوش استیل آذین کمتر از 48 ساعت پس از این بازی باید تیم باشگاهی خود را در دیدار با صبا همراهی کنند.

تیم فوتبال استیل آذین در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه ساعت 17:00 در ورزشگاه دستگردی تهران مقابل صبای قم صف آرایی می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Ehsan دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ http://linkeman.ir

سلام دوست عزیز
سایت زیبا و خیلی خوبی دارید .
شما می تونید با پیوستن به جمع کاربران "لینک من" مطالب سایتتون رو به دیگران معرفی کنید و افزایش بازدید داشته باشید .
برای اینکه بتونید در سایت "لینک من" لینک ثبت کنید ، باید لینک باکس ما رو در قالب سایتتون قرار بدید ... لینک باکس سایت در عین زیبایی ، انعطاف پذیر است و کاربران می توانند ان را به هر شکلی که مابل هستند در بیاورند و در سایتشان قرار دهند .
شما هر 4 ساعت می تونید در سایت "لینک من" لینک ارسال کنید و برای ارسال لینک نیازی هم به تایید مدیر سایت نیست و لینک شما بلافاصله پس از ارسال ، در صفحه اصلی و لینک باکس نمایش داده می شود و دیگران می توانند از لینک شما بازدید کنند .
به تازگی طرح هایی هم جهت ثبت رایگان لینک ویژه به راه افتاده تا کاربرانی که شرایط لازمه را دارند بتواند به صورت رایگان در "لینک من" لینک ویژه داشته باشند ... در یکی از این طرح ها لزومی به عضویت شما در سایت نیست و شما می توانید بدون عضویت ، در سایت لینک ویژه ثبت کنید .
سایت "لینک من" با سایر سایت های خدمات لینک دهی متفاوت است ...
منتظر شما هستیم .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد