علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

ماگات از شالکه اخراج شد


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال شالکه به دلیل نتایج ضعیف این تیم در بوندسلیگا از کاربرکنار شد و حتی صعود به مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانست عملکرد ضعیف نایب قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا را جبران کند.

هیات مدیره باشگاه شالکه روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و سرمربی 57 ساله این تیم را برکنار کرد.

شالکه که فصل گذشته پس از بایرن مونیخ به مقام نایب قهرمانی بوندسلیگا رسیده بود در فصل جاری در مکان دهم جدول قرار دارد. شالکه البته در جام حذفی با پیروزی مقابل بایرن مونیخ به فینال راه یافته و در لیگ قهرمانان اروپا هم در جمع هشت تیم پایانی قرار دارد.

شالکه 2 فرانکفورت 1

یکبار دیگر نام علی کریمی در لیست 18 نفره تیم شالکه برای بازی با فرانکفورت قرار گرفت ولی باز هم فرصت بازی برای کریمی در این دیدار مهیا نشد در این دیدار شالکه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

علی کریمی در لسیت 18 نفره شالکه

شالکه توانست در دیدار خانگی در جام قهرمانان اروپا والنسیا اسپانیا را 3 بر 1 شکست دهد در این دیدار بالاخره علی کریمی از مصدومیت رها پیدا کرد و در لیست 18 نفره شالکه حضور داشت اما به میدان نرفت.

علی کریمی در کتاب مصاحبه با 50 شخصیت فوتبال جهان

کتابی جدید با عنوان - پسر من،‌فوتبالیست" شامل مصاحبه با ستارگان فوتبال جهان به چاپ رسیده است که در آن به رابطه ستارگان بزرگ فوتبال دنیا با پدرانشان می پردازد.

http://s1.picofile.com/file/6413833998/Untitled_1.jpg

در این کتاب 314 صفحه ای مصاحبه و مطالبی در مورد بیش از 50 شخصیت فوتبال جهان نظیر لیونل مسی، رونالدینیو، اینیستا، داوید وی یا، کرویف، زیدان، الیور کان، مارادونا، مایکل اوون و .. چند مربی نظیر ویسنته دل بوسکه منشرشده که از قاره آسیا تنها نام علی کریمی و گفت و گو با ستاره ایرانی شالکه دیده می شود.

در 6 صفحه ای که از این کتاب مصور به کریمی اختصاص داده شده است،‌ او در مورد چگونگی ورودش به دنیای فوتبال،‌عکس العمل خانواده و مشوقانش و مشکلات فوتبال حرفه ای صحبت می کند و به خانواده ها توصیه می کند فرزندانشان را به ورزش و به وی‍ژه فوتبال تشویق کنند.

 این کتاب را برونو پیسانو Bruno Pisanoآرژانتینی الاصل تالیف کرده است و با پیشگفتاری از آنتونی لاپاگلیا هنرپیشه استرالیایی تلویزیونی و برنده جایزه امی در آمریکا منتشر شده است