علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال:علی کریمی به تیم روحیه مضاعف داد

 سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال پس از کسب نخستین پیروزی این تیم برابر هند در چارچوب دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم.
مهناز امیر شقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار ایران برابر هند اظهار کرد: تیم هند خیلی سرعتی بود. این تیم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشت ولی بازیکنان ما سرتر بودند. ما می‌دانستیم این تیم سرعتی است به همین دلیل با دفاع پوششی بازی کردیم و موفق هم شدیم.
وی ادامه داد: ما انتظار پیروزی برابر هند را داشتیم و فکر می‌کریم که با نتیجه 6 بر 2 به برتری برسیم نه 4 بر 2. ما موقعیت گل زیادی داشتیم که دروازه‌بان هند در چند موقعیت تک به تک و خروج به جا آنها را مهار کرد. 

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال درپایان از تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز این تیم توسط علی کریمی خبر داد و یادآور شد: کریمی نسبت به فوتبال بانوان توجه خاصی دارد. او به عنوان یک الگوی ورزشی برای ارتقای روحیه بازیکنان، امکانات و لوازم مورد نیاز ما را تامین کرد و به بازیکنان ما گفت این کار را به شرطی انجام می‌دهد که گل بزنند و مقام بیاورند. کار کریمی جای تقدیر و تشکر ویژه دارد. اقدام او برای بازیکنان ما بسیار باارزش و بااهمیت است. همین که بازیکنی با این سطح به فوتبال بانوان اهمیت می‌دهد روحیه مضاعفی برای تیم محسوب می‌شود.

استیل آذین از سد نفت آبادان گذشت/ آرامش به اردوی سرخپوشان بازگشت

 به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار روز دوم از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:30 امروز شنبه تیم‌های استیل آذین تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه دستگردی تهران مقابل هم صف آرایی کردند.
تیم استیل آذین که با تحمل شکست در سه دیدار اخیر به رتبه نازل چهاردهم جدول سقوط کرده بود، در این بازی خانگی برتری 2 بریک را از آن خود کرد و به میانه بالای جدول نزدیک شد.
برای استیل آذین در این دیدار خانگی سیاوش اکبرپور (9) و حسین کعبی (64) گلزنی کردند و تک گل تیم میهمان نیز توسط امید شریفی نسب در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استیل اذین تهران : پس از اینکه استیل اذین موفق شد تا نفت آبادان را در چهارچوب هفته 9 لیگ برتر از پیش رو بردارد کادر فنی وسرپرست ومهریزی سر پرست مدیر عاملی باشگاه تشکیل جلسه دادند تا برای تعطیلات پی شرو تصمیم گیری های لازم را انجام دهند
 پس از این جلسه مقرر شد تا استیل آذینی ها روز شنبه صبح وبعد از ظهر تمرینات خود را درزمین دانشگاه تهران در تهران دنبال کنند وسپس از یکشنبه 5 مهرماه برای تشکیل اردویی یک هفته ای عازم رامسر شوند.استیل آذین بازی بعد خود را در تاریخ ۱۵ مهر مقابل سپاهان انجام خواهد داد.


پس از این بازی علی کریمی و کعبی مصاحبه هایی را انجام دادند که در زیر می خوانید

http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/474747.jpg

علی کریمی کاپیتان دوم تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت : با توجه به اتفاقات اخیر برای ارامش خودم واستیل آذین دوست ندارم فعلا مصاحبه کنم
علی کریمی در گفتگویی باسایت رسمی باشگاه استیل آذین تهران گفت : بازی خوبی را در برابر نفت آبادان انجام دادیم نفتی واقعا تیمی بسیار خوب وفوتبال بلد بودنند اما خدا را شکر پس از مدتی با تلاش زیاد به 3 امتیاز بازی رسیدیم

وی افزود : برای آرامش خودم واستیل آذین وبا توجه به اتفاقات اخیر دوست ندارم فعلا مصاحبه کنم انشا الله بعدا در خدمت خبرنگاران خواهم بود .


http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/A0917732.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین کعبی پس از برتری 2 بر یک استیل‌آذین برابر نفت آبادان گفت: مشکل خاصی با کریمی ندارم و از استیل‌آذین قهر نکرده بودم. در فوتبال طبیعی است که بازیکن بزرگتر بر سر بازیکن کوچکتر فریاد بزند و این حق را دارد.

وی در مورد اینکه پس چرا در تمرین بعد از آن مسابقه شرکت نکرد، گفت: برای غیبتم اجازه گرفته بودم. از این ناراحت بودم که فرصت‌های گلزنی را از دست می‌دادم. در آن مسابقه مثل آرش برهانی شده بودم و هر فرصت گلزنی که نصیبم می‌شد را از دست می‌دادم.
کعبی با اشاره به شایعه درگیری با علی کریمی عنوان کرد: هیچ درگیری با این بازیکن نداشتم و همانطور که گفتم در فوتبال طبیعی است که بازیکن بزرگتر بر سر بازیکن کوچکتر فریاد بزند. او این حق را دارد چرا که از سر دلسوزی است و می‌خواهد تیم نتیجه بگیرد.

درخواست بازیکنان استیل آذین از هدایتی: بازی با نفت به ورزشگاه بیا

بازیکنان استیل آذین در پایان نشست خود با هدایتی از وی خواستند تا در دیدار برابر نفت آبادان به ورزشگاه بیاید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استیل آذین تهران نشست صمیمی 120دقیقه ای حسین هدایتی با بازیکنان استیل آذین و اعضاء هیئت مدیره باعث شد تا مالک باشگاه استیل آذین مجددا به این تیم بازگردد و به عنوان رئیس هیئت مدیره در این تیم خدمت کند.

پس از این اتفاق خوش برای باشگاه استیل آذین بازیکنان و اعضاء هیئت مدیره استیل آذین از هدایتی خواستند تا در بازی مقابل نفت آبادان به حضور در ورزشگاه و رختکن استیل آذین باعث دلگرمی بازیکنان شود که با موافقت وی روبرو شد.

در پایان ایم نشست نیز بازیکنان از هدایتی بابت زحمات بی دریغش تا پایان هفته هشتم لیگ برتر تشکر کردند.

بازی تیم های صنعت نفت با استیل آذین شنبه ۲۷ شهریور برگذار می شود

ساعت18:30 صنعت نفت
-
استیل‌آذین

 

گفتگوی خودمانی کریمی وکعبی با یکدیگر

http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/1alijk.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین، نتیجه نگرفتن استیل آذین این روز‌ها باعث شده بازیکنان این تیم فشار زیادی را تحمل کنند و مشکلاتی از این حیث برای آنها بوجود آید به همین منظور در بازی مقابل صبا شاهد ناراحتی دو بازیکن بعد از به ثمر نرسیدن گل‌های استیل آذین بودیم.

بعد از دیدار تیم‌های صبای قم و استیل آذین، شایعات فراوانی در خصوص مشکلات کریمی و کعبی به گوش می‌رسید اما روز گذشته حسین کعبی و علی کریمی در تمرین استیل آذین به تمام این شایعه‌ها پایان دادند و با در آغوش گرفتن یکدیگر با هم دقایقی به گفت و گوی خصوصی پرداختند تا عملا شایعات در خصوص مسائل به وجود آمده اخیر از بین برود،همین موضوع باعث شد تا بازیکنان استیل آذین با دیدن، روبوسی بازیکنان دوبازیکن تیمشان را تشویق کنند.
کریمی دقایقی خطاب به بازیکنان در رختکن گفت: اگر من حرفی می‌زنم یا انتقادی می‌کنم فقط به خاطر این است که دلم برای تیم می‌سوزد زیرا با وجود پتانسیلی که دارد نتیجه نمی‌گیرد و متاسفانه ناکام است.