علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم

http://s1.picofile.com/file/6825326956/ali_karimi_blogsky_com.jpg


علی کریمی پس از امضای قرارداد یک ساله با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که حبیب کاشانی این شانس را به من داد تا دوباره به پرسپولیس بیایم. امیدوارم بتوانم جواب محبت‌های او را در فصل جدید بدهم. نمی‌دانم چه طور بگویم اما خوشحالم که دوباره به پرسپولیس بازگشتم. امیدوارم یک فصل خوب با این تیم داشته باشم.

وی درباره اینکه آیا سقف قرارداد را رعایت کرد یا نه،‌ عنوان کرد: این قانون فقط در ایران است. باید برنامه‌ای داشته باشیم که فرق بازیکن معمولی و ملی مشخص شود. به هر حال قانونی است که گذاشته شده و باید به آن احترام بگذاریم. من سعی کردم با توافق با حبیب کاشانی سقف قرارداد را رعایت کنم و حرف و حدیثی پیش نیاید.

کریمی در خصوص اینکه قبل از پرسپولیس از دو تیم اماراتی و یک تیم آلمانی پیشنهاد داشت، گفت: 3 پیشنهاد خوب داشتم اما ترجیح دادم در اواخر فوتبالم در ایران و پرسپولیس باشم و امیدوارم فصل موفقی پیش رو داشته باشم.

وی در مورد طولانی شدن جلسه با کاشانی و آیا اینکه قبلا به توافق رسیده بودید، گفت: کلا صحبت های من با آقای کاشانی در مورد قرارداد، 10 دقیقه بیشتر طول نکشید، چون در مقابل حبیب کاشانی چیزی نمی توانستم بگویم و ایشان نیز خیلی به من لطف دارند و بیشتر صحبت های ما مربوط به مسائل خصوصی و عادی بود که این نشست را طولانی کرد.

وی درباره بازی های فصل گذشته پرسپولیس تصریح کرد: من چند بازی آخر پرسپولیس را در جام حذفی دنبال کردم و یقینا تیمی که قهرمان جام حذفی می شود، باید صددرصد خوب کار کرده باشد.

کریمی ادامه داد: فکر می کنم پرسپولیس همیشه مشکلی از سوی مدیریت داشته است اما با توجه به نظر بازیکنانی که در پرسپولیس حضور داشته اند، فکر می کنم حبیب کاشانی بهترین مدیری بوده که طی چند سال اخیر به این باشگاه آمده است. آقای کاشانی از جمله مدیرانی است که شرایط بسیار خوبی را برای بازیکنان مهیا می کند که آنها تمام افکارشان را به بازی کردن متمرکز کنند و مشکلی نداشته باشد.

هافبک مهاجم پرسپولیس در مورد هواداران این تیم گفت: من بنابه اتفاقاتی که پیش از این افتاد، مجبور شدم از این تیم جدا شوم اما خیلی خوشحالم که دوباره بازگشتم. امیدوارم هواداران نه از من، بلکه از پرسپولیس با قدرت حمایت کنند، چون ما امسال نیز باید در سه جام به میدان برویم و در این میان، نیازمند حمایت های همه جانبه آنها هستیم.

علی کریمی در مورد شماره 8 نیز گفت: من در پرسپولیس با شماره «8» خاطرات زیادی دارم و همیشه هم این شماره را پوشیده ام و تشکر می کنم از آقای کاشانی که شماره «8» را به من دادند.

همچنین حبیب کاشانی مدیر عامل پرسپولیس هم بعد از ثبت قرار داد با علی کریمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:
امیدوارم کریمی سالها در پرسپولیس بماند و برای این تیم افتخارآفرین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی امروز شنبه پس از امضای قرارداد علی کریمی با باشگاه پرسپولیس گفت: از کریمی تشکر می کنم و خوشحالم که او به خانه اش بازگشته است. در جلسه خوبی که داشتیم پیرامون موارد مختلف و مسائلی که باید صحبت می کردیم، گفتگو کردیم.

وی با اشاره به نشست دوستانه خود با علی کریمی گفت: در پایان این جلسه قراردادی به مدت یک سال با علی کریمی به امضا رساندیم و امیدوارم این بازیکن نه تنها برای یک سال بلکه برای سالیان سال برای پرسپولیس و هوادرانش بازی کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه علی کریمی با پیراهن شماره 8 برای این تیم بازی خواهد کرد، گفت: کریمی با پیراهن شماره 8 که سالها با آن افتخارآفرینی کرده بود بازی می کند و امیدوارم مانند گذشته برای پرسپولیس و فوتبال ایران مفید باشد.

کاشانی در ادامه خاطرنشان کرد: ما با علی کریمی پیش از جلسه امروز توافق نکرده بودیم. چند روز پیش تلفنی با علی کریمی تماس گرفتم و درخواست کردم سال آینده برای پرسپولیس بازی کند به دنبال این تماس علی کریمی صبح امروز در باشگاه حاضر شد حتی نیم ساعت زودتر از من و خیلی هم خوش قول بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدت مدیدی بود که همدیگر را ندیده بودیم در جلسه امروز پیرامون موارد مختلف صحبت کردیم اما برای امضای قرارداد و مواردی که باید توافق می کردیم، صحبت های ما بیشتر از 10 دقیقه طول نکشید و مشکل خاصی برای امضای قرارداد نداشتیم.

وی از نیاز پرسپولیس به جذب بازیکنان شاخص و باتجربه مانند علی کریمی یاد کرد و گفت: اگر قرار است حضوری فعال و قدرتمند در آسیا داشته باشیم باید بازیکنان شاخص و باتجربه جذب کنیم. انتخاب سرمربی فصل آینده فوتبال تیم پرسپولیس پرسش دیگر خبرنگاران از حبیب کاشانی بود که وی در پاسخ گفت: اولویت اول ما انتخاب سرمربی است و تلاش می کنیم هر چه زودتر سرمربی را انتخاب کنیم.

وی در این رابطه افزود: شاید شما از من سئوال کنید چطور پیش از انتخاب سرمربی با علی کریمی قرارداد امضا کردید؟ ما با هر چهار مربی که گفتگو کردیم که یکی از آنها تلفنی بود. اولویت سه نفر از آنها علی کریمی بود با توجه به اینکه هر کدام از آنها که سکان هدایت تیم را در دست خواهند گرفت خواهان علی کریمی شده اند ما این بازیکن را جذب کردیم تا با ارسال" پالس های مثبت" به هواداران نگرانی آنها را برطرف کنیم.

کاشانی از تلاش باشگاه پرسپولیس برای گرد هم آوردن ترکیبی خوب برای فصل آینده این باشگاه یاد کرد و گفت: سرمربی آینده را با کمک کارشناسان و صاحبنظران و افرادی استخوان خردکرده انتخاب خواهیم کرد البته من زمان تعیین نمی کنم اما در اسرع وقت سرمربی را انتخاب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر که در خصوص احتمال بازگشت ستاره های پیشین تیم پرسپولیس سئوال کرد گفت: ما قطعا بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن می گیریم همان طور که گفتم کریمی را هم با توجه به اینکه در فهرست مربیان مورد نظر ما بود جذب کردیم قطعا اگر علی کریمی نامش در فهرست مربیان ما نبود با تمام ارادتی که به این بازیکن دارم او را جذب نمی کردیم .

سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور کریمی را باعث ایجاد شادابی و شور در تیم پرسپولیس خواند و ابراز امیدواری کرد با آمدن این بازیکنان مجددا شور و هیجان به جمع هواداران پرسپولیس باز گردد.

خبرنگاری از کاشانی پرسید آیا برای انتخاب سرمربی فصل آینده تیم پرسپولیس با علی کریمی مشورت هم کرده اید، گفت: علی کریمی بازیکن است کارش مشورت دادن نیست من برای خودم این حق را قائل می دانم که در انتخاب سرمربی با بهره گیری از نظر کارشناسان عمل کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش تمدن شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
تو این بلاتکلیفی پرسپولیس جذب کریمی خیلی چسبیدواقعا تو ایران و آسیا رودست نداره

reza یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.matinhek.com

سلام وبلاگ باحالی داری لطفاً به من هم سر بزن ممنون و سایت من را به دوستات معرفی کن منتظرت هستم .

سعید یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://atilaarazelsas.blogfa.com

سلام خیلی عالی شد کریمی اومد پرسپولیس به وبلاگ من هم سر بزن ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد