علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

صحبت های کریمی پس ازمرخصی از بیمارستان

http://www.footballiran.ir/Images/News/Smal_Pic/16-12-1388/IMAGE634035670544843750.jpgعلی کریمی در مورد دیدار با سایپا اظهارداشت: بازی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. دو تیم برای گرفتن حداکثر امتیاز وارد زمین شده بودند که همین موضوع حساسیت بازی را بالا برده بود.
در 20 دقیقه اول بازی کمی ناهماهنگ بودیم اما با گذشت زمان، بازی را با گل زیبای مهدوی کیا در اختیار گرفتیم و خوشبختانه در پایان به یک پیروزی شیرین رسیدیم.
کریمی در باره درگیری اش با مدافع سایپا و اخراجش گفت: همه دیدند مدافع سایپا چگونه به من ضربه زد. پس از این ضربه شدید، درد ناگهانی در دنده هایم حس کردم و تمرکز خودم را از دست دادم که از این بابت ناراضی هستم. من از مدافع سایپا عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به نوشته برخی از رسانه ها درباره فرار کریمی از بازی در تبریز گفت: اخراج من هیچ ربطی به بازی با تراکتورسازی نداشت. برای برخی از اظهارات تخیلی واقعا متاسفم. من در آمادگی کامل بودم و دوست داشتم در تبریز با قدرت به میدان بروم.
کاپیتان دوم استیل آذین درباره مصدومیت خودش گفت: خوشحالم که از ناحیه دنده دچار مشکلی نشدم چون اصلا دوست نداشتم در این شرایط حساس لیگ و جام حذفی بازی ها را از دست بدهم. ظرف دو روز آینده در تمرینات شرکت خواهم کرد.

کریمی از بیمارستان مرخص شد

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین گفت: علی کریمی پس از عکسبرداری و معاینه پزشکان برای استراحت از بیمارستان ترخیص شد

 

محمد زادمهر  در مورد آخرین وضعیت علی کریمی پس از مصدومیت در دیدار با سایپا اظهار داشت: گرچه کریمی در زیر آخرین دنده اش دچار خونریزی شد ولی این مصدومیت حاد نبود و پس از انجام آزمایشات و عکسبرداری، وی با مجوز پزشکان برای استراحت از بیمارستان مرخص شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کریمی سوپر استار تیم ماست و تا زمانیکه در زمین بود با 3 حرکت خود، زمینه ساز 3 گل ارزشمند شد.

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین افزود: فردا تمرین ریکاوری انجام می شود و بازیکنان اصلی در آن حضور ندارند اما درصورت صلاحدید کادر پزشکی، کریمی از سه شنبه در تمرینات گروهی تیم ما شرکت خواهد کرد.


میثم علیپور پزشک تیم فوتبال استیل‌آذین در مورد وضعیت مصدومیت علی کریمی توضیحاتی داد که در زیر می خوانید.

او در این باره عنوان کرد: «شنبه‌شب در بیمارستان برای مشخص شدن میزان آسیب‌دیدگی کریمی، از دنده‌هایش عکس گرفته شد. خوشبختانه در این عکس مشخص گردید که دنده کریمی دچار شکستگی نشده اما عضلات دچار خونریزی و کوفتگی شدید است.» پزشک استیل‌آذین در ادامه افزود: «به دلیل درد به کریمی دو روز استراحت دادیم و مطمئنا پس از این مدت تمریناتش را با تیم آغاز خواهد کرد.»

علی کریمی با تاکسی به بیمارستان منتقل شد

http://media.farsnews.com/Media/8811/Images/jpg/A0804/A0804969.jpgپس از درگیری علی کریمی و منوچهری در اواخر نیمه اول این بازیکن از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی و با تاکسی روانه بیمارستان شد. این در حالی است که به آمبولانس موجود در ورزشگاه به علت تمام نشدن مسابقه اجازه انتقال کریمی به بیمارستان داده نشد.
به گفته پزشک استیل آذین این بازیکن از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی و ورم شده است که پس از بررسی دقیق و عکس برداری می‌توان درباره میزان آسیب دیدگی اظهار نظر کرد.

علی کریمی هافبک با تکنیک تیم فوتبال استیل آذین تهران در دقیقه 42 بازی مقابل سایپا به دلیل خطای عمد ایوبی مدافع تیم فوتبال سایپا از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شدید شد وراهی رختکن شد. کریمی البته به خطای بازیکن حریف واکنش نشان داد و از زمین اخراج شد.
 پس از بررسی پزشکان تیم فوتبال استیل آذین با توجه به اینکه ورم ودرد شدید کریمی از بین نرفت این بازیکن  به بیمارستان منتقل شد .
گفتنی است ایوبی به دلیل خطای عمد برروی کریمی از بازی اخراج شد.


دیدار استیل آذین و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت 15:30 در ورزشگاه اکباتان و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه 4 بر 3 به سود استیل آذین به پایان رسید.
گل‌های استیل آذین را مهدی مهدوی کیا در دقیقه 10، علی کریمی در دقایق 41 و 44 (پنالتی) و مهدی محمدی در دقیقه 71 به ثمر رساندند. گل‌های سایپا نیز توسط امیر منوچهری در دقایق 6 و 68 (پنالتی) و ابراهیمی در دقیقه 63 به ثمر رسید.

مسعود مرادی داور این دیدار در دقیقه 3+45 مجید ایوبی بازیکن سایپا و علی کریمی بازیکن استیل آذین را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد. وی همچنین به رضا محمودی از سایپا و حمید شرفی از استیل آذین کارت زرد نشان داد.
مرادی؛ محمد مایلی کهن سرمربی سایپا را نیز در نیمه اول اخراج کرد.
استیل آذین با این پیروزی 45 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. سایپا نیز با 32 امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

صحبت های کریمی پس از پیروزی مقابل تایلند

http://media.farsnews.com/Media/8611/ImageReports/8611100749/9_8611100749_M200.jpgعلی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل تایلند درباره این بازی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم تیم تایلند بسیار فشرده و با نفرات زیاد در خط دفاعی بازی می‌کرد اما خوشبختانه در لحظات آخر این دیدار موفق شدیم با یک گل پیروزی را از آن خود کنیم.
وی درباره شعار تماشاگران در دقایق پایانی این دیدار و تشویق تایلند عنوان کرد: شاید تماشاگران از این نتیجه راضی نبودند اما آنها باید تا آخرین لحظه صبر کنند و تنها تیم خود را تشویق نمایند.
کریمی ادامه داد: از دقیقه 70 به بعد بازیکنان ما کاملاً‌ در زمین تایلند بودند و با توجه به فشاری که به خط دفاع این تیم می‌آوردیم آنها عقب نشستند و مطمئن بودیم که به گل می‌رسیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: تماشاگران ما هم باید بیشتر تحمل کنند چون ممکن است این حرکت آنها باعث از دست رفتن روحیه بازیکنان و شکست تیم ملی شود.
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگشت خود به این تیم عنوان کرد: تا زمانی که علی دایی سرمربی پرسپولیس است فکر کنم هم به نفع من و هم به نفع دایی باشد که من به این تیم برنگردم.