علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

آخرین وضعیت کریمی

محمودرضا فاضلی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در دیداری که کریمی با انصاری‌فرد داشت درباره مسائل مالی حرفی زده نشد اما روز شنبه هفته جاری مدیر روابط ‌عمومی باشگاه پرسپولیس که نماینده سازمان تربیت‌بدنی نیز است با من تماس گرفت و در خصوص علی کریمی و مهدی رحمتی گفت‌وگو کرد.
وی افزود: به باشگاه پرسپولیس اعلام کردیم سقف‌های قرارداد برای بعضی از بازیکنان باید فرق داشته باشد که مسئولان باشگاه پرسپولیس(مدیر روابط‌ عمومی) مجددا با من تماس گرفت و پیشنهاد باشگاه را دادند که من آن را تا حدودی قبول کردم. این موضوع در رابطه با رحمتی و کریمی یکسان بود.
فاضلی که مدیربرنامه های رحمتی نیز است، ادامه داد: پس از اینکه این صحبت‌ها به نتیجه رسید از باشگاه پرسپولیس خواستم به صورت مکتوب درخواست خود را درباره این دو بازیکن برای من فکس و نحوه پرداخت پول خود را اعلام کنند که در میانه فصل دچار مشکل نشویم اما با وجود اینکه شماره فکس از من گرفته شد تا به امروز این کار صورت نگرفته است.
مدیر برنامه‌های رحمتی و کریمی خاطرنشان کرد: مشکل کریمی برای پیوستن به پرسپولیس پول نیست اما باید قبول کرد که این بازیکن به خاطر شرایط خاص فصل قبل به دلیل علاقه‌اش به پرسپولیس با درآمد کمی به این تیم آمد و باید به او حق داد که امسال تصمیم بهتری بگیرد.
وی با رد خبر پیشنهاد 500 میلیونی کریمی به پرسولیس که انصاری فرد آنرا عنوان کرده بود؛‌ یادآور شد: من حتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه درخواست کرده بودند قرارداد کریمی دو ساله باشد به توافقاتی رسیده بودیم اما تا این لحظه درخواست مکتوبی را که از باشگاه خواسته‌ام به من اعلام نشده است.
فاضلی تصریح کرد: کریمی 30 سال دارد و امیدوار هستم اگر او را نمی‌خواهند زودتر تکلیف را مشخص کنند. او پیشنهادهای خوبی از ایران و تیم‌های عربی و یک تیم خوب اروپایی که دوست ندارم اسم آن را اعلام کنم دارد و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

احتمال پرسپولیسی شدن کریمی کاهش یافت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پول مورد درخواست علی کریمی را ندارد، احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان را افزایش داد تا خبر پیوستن هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران به تیم فوتبال استیل آذین به واقعیت نزدیکتر شود.

پس از جلسه ای که هفته گذشته بین علی کریمی و عباس انصاریفرد برگزار شد، مقرر شد باشگاه پرسپولیس در مورد مبلغ پیشنهادی علی کریمی تصمیم گیری و نتیجه را به مدیر برنامه های وی اعلام کند.

به گفته منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی این باشگاه به علی کریمی 500 میلیون تومان است که ظاهرا خیلی باب میل جادوگر فوتبال ایران نیست.

محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های علی کریمی در این باره به سایت گل می‌گوید:« همانطور که با هم قرار گذاشته بودیم پیشنهاد مالی پرسپولیس را کتبا دریافت کردیم و روی آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.»

فاضلی که دوست ندارد درباره کم وکیف این پیشنهاد اطلاعاتی بدهد، درباره احتمال حضور کریمی در پرسپولیس چنین می‌گوید:«علی ثابت کرده بازیکنی نیست که به خاطر 100 میلیون یا حتی 200 میلیون از پرسپولیس بگذرد. او پارسال در شرایطی به پرسپولیس آمد که پیشنهادهای بسیار بهتری از تیم‌های عربی و اروپایی داشت.»

اما عباس انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در صحبت هایش از احتمال جدایی کریمی خبر می کدهد: « بعد از جلسه‌ای که با علی کریمی داشتیم، وی پیشنهاد مالی‌اش را به ما اعلام کرد، ولی متاسفانه ما پول کافی برای استخدام کریمی را نداریم.»

این خبر در حالی در زبان مدیرعامل پرسپولیس می‌چرخد که او چند روز پیش در مصاحبه‌ای کریمی را فرزند پرسپولیس خوانده بود و با این جمله به ‌نظر می‌رسید احتمال بسیار زیادی وجود دارد که کریمی به پرسپولیس ملحق شود.

انصاریفرد ادامه می دهد:« ما پیشنهاد مالی جدیدی به کریمی دادیم که امیدواریم او این پیشنهاد را قبول کند.»  این یک شوت بلند به زمین کریمی است که مشخص است در فوتبال ایران چه قیمتی دارد. در این زمینه گفته شده که سازمان تربیت‌بدنی مجوز لازم برای استخدام او را با این شرایط مالی نداده است.

انصاری فرد اعلام کرد شاید کریمی یکشنبه پرسپولیسی شود.

من با علی کریمی حرف زدم و از ایشان خواستم قدری از توقع خود را که واقعا برای این بازیکن بزرگ به حق است کم کند. معتقدم کریمی به خاطر پول در پرسپولیس بازی نمی‌کند و الان هم بحث مالی او حرف اول را نمی‌زند. کریمی به هواداران عشق دارد و یقین دارم که او با ما همکاری می‌کند تا بتوانیم دوباره از وجود توانایی اش استفاده کنیم. کریمی با توجه به صحبت‌های که ما داشت از مبلغ قراردادش چشم پوشی کرده است و به احتمال خیلی فراوان یکشنبه قرارداد رسمی امضا خواهد کرد تا در اردوی ترکیه در خدمت او باشیم.

دیدار کریمی با انصاریفرد


علی کریمی  عصر یکشنبه به دیدار عباس انصاریفرد رفت و در نشستی 30 دقیقه ای برای تمدید قراردادش با این تیم مذاکره کرد.

علی کریمی پس از پایان این نشست گفت: همانطور که از قبل نیز اعلام کرده ام اولویت اول من برای بازی در ایران پرسپولیس است و مذاکرات خوبی را آقای انصاریفرد داشتم.

کریمی ادامه داد: شرایطم را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرده ام که طبیعتا مسائل مالی هم یکی از این موارد است.

وی در پاسخ به این پرسش که بالاخره در این تیم خواهد ماند یا نه گفت: تا روز سه شنبه صبر کنید تا تکلیف من و باشگاه پرسپولیس مشخص شود.