علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

مصاحبه کریمی بعد از بازی با الشباب.

http://media.farsnews.com/Media/8802/Images/jpg/A0667/A0667535.jpgکاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر الشباب گفت: هواداران باید صبور باشند و با حمایت هایشان کمک کنند که پرسپولیس به عنوان قهرمانی آسیا برسد.

 علی کریمی پس از دیدار عصر چهارشنبه پرسپولیس برابر الشباب عربستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما در این دیدار خوب بازی کردیم اما خیلی خوب نبود. با این حال همین که سه امتیاز را گرفتیم و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شدیم راضی کننده است.

وی در مورد شعارهای هواداران پرسپولیس گفت: درست است که در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم اما هواداران باید صبور باشند و با حمایت هایشان کمک کنند که پرسپولیس به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان صعود کند و در نهایت قهرمان شود.

کریمی در مورد احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه نیز گفت: من یک بازیکن هستم و وظیفه ام تمرین کردن و بازی کردن است. به همین خاطر در مورد این مسائل اظهار نظری نمی کنم. مدیرعامل باشگاه هم باید مشکلات باشگاه و بازیکنان را حل کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر الشباب عربستان، دیدار با نماینده ازبکستان در مرخله بعد را دشوار خواند و گفت: درست است که ما در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم می رویم اما بنیادکار تیم قدرتمندی است که می تواند در ورزشگاه خانگی هم برای ما دردسرساز شود.

هافبک تکنیکی سرخپوشان با رد اختلافاتش با نلو وینگادا گفت: من نه تنها با وینگادا بلکه با هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکلی ندارم. من فوتبالم را مدیون پرسپولیس می دانم. من از این تیم به فوتبال معرفی شده ام اما هنوز در مورد آینده ام تصمیم گیری نکرده ام.

علی کریمی به درگیری هفته گذشته اش با برخی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی رسانه ها طوری این درگیری را منعکس کرده اند که انگار من مقصر هستم. شنیده ام این عده می خواهند از من شکایت کنند اما مطمئن باشند در هر دادگاهی آنها را محکوم خواهم کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی خبرنگاران به گونه ای عمل می کنند که اعتبار کاری همه را زیر سوال می برند. من منظورم عده ای خاص بودند و مطمئنم که همه خبرنگاران اینگونه نیستند. از مسئولان می خواهم که به وضعیت برخی رسانه های ورزشی رسیدگی کنند.

کریمی در پایان به دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره شمالی اشاره کرد و گفت: من همه مثل همه مردم ایران دوست دارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند. کار بسیار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد که برای تیم کشورم مید باشم و بازی خوبی را به نمایش بگذارم.

بازی اینده پرسپولیس

پرسپولیس ایران الشباب عربستان
تاریخ برگزاری: چهار شنبه ۳۰ اردیبهشت 1388
زمان برگزاری: 17:00
محل برگزاری: ورزشگاه آزادی تهران

کریمی در تیم منتخب جهان

Iran's Ali Karimi (Getty Images)اولین بازی سالانه ستارگان جهان میان منتخب ستاره های آمریکای جنوبی مقابل منتخب جهان روز 5 جولای آینده در لوس آنجلس برگزار خواهد شد. این بازی اولین مسابقه از 9 دیدار سالانه ای است که درآن منتخب ستاره های آمریکای جنوبی برابر منتخب دیگر قاره ها قرار خواهند گرفت. نکته جالب اینجاست که دو بازیکن ملی پوش ایرانی به نامهای  علی کریمی و جواد نکونام  هم در بین دعوت شدگان به تیم منتخب جهان هستند. ازکل قاره آسیا تنها این دو بازیکن به تیم منتخب دیگر قاره ها دعوت شده اند. 

دربین بازیکنان دعوت شده که موافقت خود را برای حضور در این دیدار اعلام کرده اند بازیکنان شاخصی  به چشم می خورند. برخی از آنها عبارتند از:

تیم منتخب آمریکای جنوبی:

 لیونل مسی، مارتین پالرمو، روبرتو آیالا ( آرژانتین)

روبرتو کارلوس، لوئیس فابیانو، ژولیو باپتیستا ( برزیل)

آلکسیس سانچس ( شیلی)

 مربی این تیم زیکو برزیلی خواهد بود.  

 

 تیم منتخب جهان: اسکار پرس، بلانکو، بورگتی( مکزیک)

 ماتراتزی، پالومبو، زامبروتا، فیوره ( ایتالیا)

 فیگو، سیمائو ( پرتغال)

 ایبراهیموویچ ( سوئد)

 ریس، لاپنیا، پرنیا (اسپانیا)

 نکونام، کریمی ( ایران)  

دعوت از دو بازیکن ایرانی به تیم منتخب جهان شگفتی زیبایی است که  عملکرد درخشان نکونام در اسپانیا و کریمی در سالهای اخیر را ثابت می کند. نکته قابل ذکر اینکه به رغم دعوت از این دو بازیکن برای حضور در این مسابقه اینکه آنها به این دعوت پاسخ مثبت داده اند یا خیر هنوز اعلام نشده است.             

احتمال بازگشت علی کریمی به اروپا

Iran's Ali Karimi (Getty Images)در حالی که طی هفته ها پیش بحث تمدید قرارداد علی کریمی با باشگاه پرسپولیس در رسانه های ایرانی داغ شده است احتمال دارد ستاره فوتبال ایران که با پیوستن ناگهانی به بایرن مونیخ آلمان همه را غافلگیر کرد فصل آینده به یک تیم اروپایی بازی کند· مدیربرنامه های علی کریمی در اروپا در این زمینه مذاکراتی با تیم های اروپایی داشته و برای انتقال او به یک تیم مطرح تلاش هایی انجام داد· که ممکن است منجر به عقد قرارداد شود·

 این در حالی است که علی کریمی چند سالی به خاطر بازی در لیگ امارت و فاصله  کم این کشور با ایران در تیم الاهلی دبی بازی کرد و نسبت به پیشنهادات خارجی کم توجه بود· او دو سال پیش هم در حالی بایرن مونیخ آلمان را به مقصد تیم های قطری ترک کرد که می توانست به راحتی در یک باشگاه دیگر آلمانی بازی کند·

کریمی که علاقه چندانی به بازی کردن در اروپا ندارد به واسطه فعالیت های اقتصادی در ایران و همچنین راحتی خودش و خانواده اش ممکن است همچون سال های گذشته بازی کردن در پرسپولیس یا تیم های عربی را به فوتبال اروپا ترجیح دهد·