علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

همامی: روی کریمی خطای پنالتی نکردم

مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگاران  درباره بازی با استیل‌آذین و خطای پنالتی روی علی کریمی اظهار داشت: حاضرم قسم بخورم که در آن صحنه هیچ خطایی مرتکب نشدم و به قصد توپ جلو رفتم. من عادت ندارم با داور بحث کنم اما در این صحنه حق با من بود.
وی افزود: وقتی آقای جباری اعلام پنالتی کرد تعجب کردم. او از صحنه فاصله داشت و من نمی دانم چطور پنالتی گرفت.
این دروازه بان در ارتباط با ضربه پنالتی گفت: توپ به دستان من هم برخورد کرد اما متاسفانه در لحظه آخر به دلیل ضربی که داشت وارد دروازه شد.

علی کریمی در تمرین استقلال

http://media.farsnews.com/Media/8708/Images/jpg/A0546/A0546911.jpgدر حالی که حدود 50 دقیقه از تمرین تیم استقلال گذشته بود علیرضا مرزبان مربی و علی کریمی کاپیتان تیم استیل‌آذین در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کردند.
مربی تیم استیل‌آذین اعلام کرد که تمرین امروز این تیم از ساعت 19 در این ورزشگاه برگزار می‌شود اما تیم استقلال نیز برنامه‌های تاکتیکی خود را تا ساعت 20 امشب برنامه‌ریزی کرده است.
این تداخل باعث شد علی کریمی و مرزبان و تعدادی از بازیکنان استیل‌آذین در محل تمرین حاضر شده و پس از مشاهده بازیکنان تیم استقلال در زمین چمن متعجب شوند.
نکته جالب اینجا بود که علی کریمی به محض مشاهده بازیکنان استقلال که قصد ورود به رختکن را داشتند محوطه ورزشگاه را ترک کرد تا با بازیکنان روبرو نشود.
* وقتی صمد مرفاوی سرمربی استقلال متوجه شد که بازیکنان استیل‌آذین برای تمرین زودتر از ساعت مقرر به ورزشگاه دستگردی آمده‌اند به مسئولان تیمش اعلام کرد که تا ساعت 19 تمرینات تیم استقلال ادامه خواهد داشت پس از این صحبت مرفاوی و اطلاع مسئولان استیل‌آذین از این موضوع بازیکنان این تیم در یکی از سالن‌های مجموعه دستگردی به تماشای فیلم بازیهای گذشته خود پرداختند تا تمرین تیم استقلال به پایان برسد و آنها برای ورود به زمین مجوز بگیرند.

صحبت های کاپیتان تیم ملی بسکتبال: کریمی اعجوبه فوتبال و کل ورزش ا

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان با رد مبالغی که در مورد قراردادش با تیم صبامهر مطرح می شود گفت: مقایسه کردن رقم قرارداد من با علی کریمی خنده دار است و بعید می دانم یک تیم بسکتبال بتواند 430 میلیون تومان به یک بازیکن پرداخت کند.

 صمد نیکخواه بهرامی در لیگ 88 بسکتبال ایران برای تیم صبامهر بازی خواهد کرد. او در ازای امضا قراردادی یک ساله به این تیم که زمانی برادر مرحومش را در اختیار داشت پیوسته است اما نه با قراردادی به ارزش 430 میلیون تومان!

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: اینکه من چه قدر و به چه صورت از تیمم پول می‌گیرم فقط به خودم مربوط می‌شود و تیمی که در آن بازی می‌کنم. فقط این را می‎گویم که قراردادم با تیم صبامهر کمتر از این مبلغ است. اصلا نمی‌دانم بر چه اساس و معیاری چنین مبلغی را در مورد انتقال من به صبامهر شایعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: هیچ ورزشکاری از قرارداد مالی بالا بدش نمی‌آید و از آن استقبال هم می‎کند. من هم همینطور. اما وقتی در بسکتبال ایران 430 میلیون تومان یا رقمی نزدیک به این، بودجه سالیانه بسیاری از تیم‎هاست، انعقاد قرارداد با یک بسکتبالیست آنهم برای مدت یک سال نمی‎تواند واقعیت داشته باشد. اگر منطقی باشیم شایعه پراکنی هم نمی‎کنیم.

نیکخواه بهرامی در مورد مقایسه او با علی کریمی و اینکه قراردادش بیشتر از این فوتبالیست است گفت: نمی‎دانم آخرین رقم جابه‌جایی علی کریمی چه مبلغی بوده است. اما رقم قرارداد خودم را که می‎دانم! این را هم خوب می‎دانم که کریمی اعجوبه فوتبال و کل ورزش ایران است. خنده‎دار است که قرارداد مالی من بیشتر از او باشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: اصلا مقایسه ورزشکاران یک رشته با هم درست نیست. چه برسد به قیاس کردن بازیکنان رشته‎های مختلف. من معتقدم که هر ورزشکاری به اندازه خودش و توانایی‎هایی که دارد پول می‎گیرد. پس بهتر است کارایی ورزشکاران با هم مقایسه شود نه رقم قرارداد آنها!

http://www.freeimagehosting.net/uploads/73842d3e5f.jpg

"اما چرا صمد نیکخواه بهرامی پس از سال‎ها عضویت در تیم مهرام و قهرمانی با این تیم در مسابقات لیگ برتر ایران، غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا صبامهر را برای ادامه کار انتخاب کرد؟"

وی این سوال خبرنگار مهر را چنین پاسخ داد: نیاز به تغییر و تحول داشتم. دوست داشتم مدتی را در تیم "آیدین" باشم. به همین دلیل تصمیم به جدایی از مهرام گرفتم. به نظر من مهرام بهترین تیم ایران است، من هم می‌خواستم  به تیمی منتقل شوم که حداقل در حد و اندازه مهرام باشد. به همین دلیل از میان پیشنهادهای مختلفی که داشتم به صبامهر پاسخ دادم. 

نیکخواه بهرامی در خاتمه در مورد قهرمانی دوباره بسکتبال ایران در آسیا اظهارداشت: امیدوارم فقط با این قهرمانی پاسخ کسانی که می‎گفتند قهرمانی دو سال پیش ایران به خاطر حضور نصف و نیمه چین بوده است، را داده باشیم. ما امسال با شکست چین قهرمان شدیم. چینی که به غیر از یائومینگ سایر نفرات اصلی خود را در اختیار داشت.

وی گفت: البته اگر یائومینگ هم وضعیت چندان فرقی نداشت. در نهایت او می‎توانست 10 امتیاز بیشتر از بهترین‎های چین در دیدار نهایی به دست آورد. اما بازهم ما می‌بردیم و قهرمان می‌شدیم. چون پیشرفت بسکتبال ایران از دیگر کشورهای آسیا بیشتر بوده است.