علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

تمرین امروز تیم ملی فوتبال

سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان از صبح امروز با حضور 32 بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان ازساعت  9 و 30 دقیقه  امروز یکشنبه در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی آغاز شد.

در این اردو که با حضور 32 بازیکن در حال پیگیری است باز هم بخش عمده ای  از  تمرین به بازیکن درون تیمی اختصاص داشت. کارلوس کی روش پس از آنکه بازیکنان زیر نظر میک مک درموت بدنهای خود را گرم کردند آنها را به سه گروه نارنجی، فسفری و  قرمز تقسیم کرد و در سه تایم 30 دقیقه ای بین آنها دیدارهای فوتبال برگزار کرد.

این دیدارها با قضاوت کارلوس کی روش با کمک های سیموئز و نمازی برگزار شد. زمانی که دو تیم مشغول بازی بودند بازیکنان تیم  دیگر در یک گوشه از زمین زیر نظر میک  مک درموت مراحل آماده سازی را دنبال می کردند.

در جریان باز ی درون اردویی ملی پوشان بازیکنانی چون هادی عقیلی(پنالتی)، محمد ابراهیمی ، محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری و میثم بائو موفق به گلزنی شدند.

جواد نکونام بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا امروز هم با تیم ملی تمرین کرد. او در بیشتر وقت تمرین زیر نظر میک مک درموت به تمرینات بدنی پرداخت و در جریان بازی نیز از آمادگی بدنی نسبتا مطلوبی برخوردار بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در دیداری دوستانه مقابل تیم امید صف آرایی می کند. این مسابقه در ساعت 9 و 30 دقیقه  در زمین ورزشگاه دستگردی  برگزار خواهد شد. در پایان تمرین امروز تیم ملی کارلوس کی روش دقایقی برای بازیکنان صحت کرد.

به علت گرمای هوا تمرین امروز تیم ملی یک ساعت زودتر آغاز شد و همین مسئله باعث تغییر زمان بازی فردای این تیم مقابل امیدهای فوتبال کشورمان شده است.


همچنین پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد مصدومیت علی کریمی گفت: این بازیکن هم به شرایط سلامتی بازگشته و مشکل خاصی برای انجام تمرینات ندارد. مصدومیت کریمی از ناحیه مچ پاست که یک مصدومیت قدیمی و کهنه است.


عکس های زیر مربوط به تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان می باشد.


http://s1.picofile.com/file/6761273638/_ali_karimi_blogsky_com_.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد