علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

احتمال امضای قرار داد کریمی با پرسپولیس بعد از بازگشت پرسپولیس از اردو

چراغ سبز شهریار به جادوگر / دایی: حضور کریمی در پرسپولیس غیرممکن نیست.


http://s1.picofile.com/file/6289278668/119341_news.jpg


بر اساس خبری که گل منتشر کرد دایی در مورد شایعه حضور کریمی در پرسپولیس می‌گوید:« من همیشه براساس آن چیزی که به صلاح پرسپولیس است تصمیم می‌گیرم. بارها گفته‌ام که کریمی از نوابغ فوتبال ایران است و او را خیلی دوست دارم ولی همیشه این را هم گفته‌ام که پرسپولیس را از همه چیز بیشتر دوست دارم و همیشه کاری را انجام می‌دهم که به صلاح تیم ما باشد. اگر قرار باشد کریمی به پرسپولیس بیاید نمی‌توانیم از او در لیگ برتر استفاده کنیم و تنها می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا از توانایی‌های بالای این بازیکن استفاده کنیم.»
 وقتی از دایی پرسیده می‌شود تا چه حد امکان حضور کریمی در پرسپولیس وجود دارد می‌گوید:« وقوع هر اتفاقی در این مورد غیرممکن نیست. با این حال ما باید به یک جمع‌بندی واحد برسیم و ببینیم که صلاح پرسپولیس در چیست، بنابراین اجازه بدهید فعلا در این مورد بیشتر صحبت نکنم تا در آینده همه چیز مشخص شود.»

بر این اساس احتمال حضور کریمی در پرسپولیس بسیار زیاد است و خبر جدیدتر در این مورد احتمالا بعد از باز گشت پرسپولیس از اردوی این تیم در امارات منتشر خواهد شد.

پیشنهاد رسمی اولین تیم لیگ برتری برای به خدمت گرفتن کریمی

باشگاه سایپا خواهان به خدمت گرفتن علی کریمی هافبک پیشین تیم فوتبال استیل آذین شد.
به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال جدایی توافقی علی کریمی از باشگاه استیل آذین که یکشنبه گذشته انجام شد، باشگاه سایپا درخواست رسمی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن سرشناس مطرح کرد. برهمین اساس محمد مایلی کهن سرمربی سایپا در تماس تلفنی با علی کریمی از حضور این بازیکن در تیم سایپا در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر استقبال کرد و پیشنهاد رسمی باشگاه متبوعش را با وی در میان گذاشت.

در این تماس تلفنی علی کریمی ضمن تشکر از ابراز محبت باشگاه سایپا و محمد مایلی کهن عنوان کرده که به دلیل مقررات لیگ برتر امکان این انتقال فراهم نیست و در غیر این صورت علاقمند به همکاری با نارنجی پوشان کرجی بوده است.

محمد مایلی کهن در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر اظهار داشت: علی کریمی با وجود اینکه فصل ناموفقی را در استیل آذین سپری کرده اما همچنان بازیکن تاثیرگذاری است و اعتقاد دارم در صورتی که او آماده باشد هنوز از قابلیت‌های تکنیکی‌اش مثالزدنی و کارساز است. از همین رو پیشنهاد انتقال او را به تیم سایپا مطرح کردم اما گویا قوانین لیگ برتر اجازه چنین نقل و انتقالی را بین دو تیم لیگ برتری نمی دهد.

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: با توجه به وجود مقررات داخلی تصور می کنم علی کریمی تنها می تواند به یکی از چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن منتقل شود تا در مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا این تیم‌ها را همراهی کند.

http://64.130.220.65/Multimedia%5Cpics%5C1388%5C9%5CSport%5C185.jpg

در همین رابطه علی کریمی در گفتگو با وب سایت شخصی‌اش در این خصوص گفت:

از ابراز لطف آقای مایلی کهن بی نهایت سپاسگزارم اماطبق قوانین سازمان لیگ برتر نقل و انتقالات به تیم دیگر  پس از پایان زمان تعیین شده میسر نیست به همین دلیل برای تیم خوب سایپا و سرمربی محترمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

کریمی:از هیچ تیم داخلی و خارجی پیشنهاد ندارم

پس از جدایی علی کریمی از استیل آذین شایعات زیادی پیرامون حضور او در چند تیم شنیده شد که او در وب‌سایت شخصی‌اش آن ها را تکذیب کرد.

کریمی در این خصوص گفت:در حال حاضر تمرینات اختصاصی‌ام را انجام می‌دهم و بر خلاف شایعات مطرح شده از هیچ تیم داخلی‌وخارجی پیشنهاد ندارم.


همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده : احترام خاصی برای علی کریمی قائلیم اما هیچ گونه مذاکره و مکاتبه‌ای برای جذب ایشان نداشته‌ایم

وی افزود: با نظر علی دایی بازیکن جذب می‌کنیم اما در حال حاضر به دلیل اینکه جای خالی برای این کار نداریم برنامه‌ای برای جذب ایشان نداریم

علی کریمی رسما از استیل‌آذین جدا شد

http://s1.picofile.com/file/6268183098/karimi_ghoran_flash.jpg


به گزارش سایت رسمی باشگاه استیل آذین، علی کریمی هافبک این تیم به دلیل همراهی بدون هماهنگی تیم فوتبال الاهلی امارات در دیدار دوستانه مقابل آث میلان ایتالیا با تشخیص کادر فنی از تمرینات تیم فوتبال استیل‌آذین منع و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

از همین رو و پس از توافق علی کریمی و هدایتی این بازیکن با دریافت رضایت‌نامه‌اش از این تیم جدا شد.

در همین رابطه حسین هدایتی جزییات جدایی علی کریمی را عنوان کرد که در زیر می خوانید.
ماجرای علی کریمی و استیل آذین به کجا کشیده شد؟

 علی کریمی دوست و رفیق بسیار خوب من است. کریمی سرمایه فوتبال این مملکت است و باید قدر ایشان و امثال او را بدانیم. من می دانم هر باشگاهی دوست دارد بازیکنی مثل کریمی را در اختیار داشته باشد اما ما متاسفانه بعد از اتفاق تلخی که در تمرینات افتاد و باعث بروز دلخوری و کدورت میان کادر فنی و کریمی شد، باید این موضوع را حل می کردیم و یک تصمیم منطقی می گرفتیم. علی کریمی یک بازیکن حرفه ای است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا حضور داشته و باید در سفرش به امارات، سلسه مراتب را رعایت می کرد.

 *منظورتان همراهی تیم الاهلی است ؟

 بله، ایشان باید با علی پروین و خاکپور و یا حتی سرپرست تیم هماهنگ می کرد تا در تمرینات حاضر نشود و برای همراهی الاهلی به خارج از کشور برود. متاسفانه ایشان به عنوان یک بازیکن حرفه ای به وظیفه خود عمل نکرد. از آن طرف کادر فنی ما هم باید بیشتر صبوری و حوصله به خرج می داد  اما این اتفاق نیفتاد و علی کریمی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

*حالا تصمیم شما چیست ؟

 با توجه به اینکه علی کریمی با تصمیم کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و با توجه به تقاضای علی کریمی و توافقات انجام شده علی رغم میل باطنی ام رضایت نامه این بازیکن را صادر می کنیم تا به هر تیمی که دوست دارد، برود و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. باور کنید این تصمیم برای من بسیار سخت و دشوار بود چون همه می دانند من به کریمی چه علاقه ای دارم اما باید این اتفاق می افتاد.

 *از باشگاه الاهلی هم شکایت خواهید کرد ؟

 باشگاه الاهلی یکی از بزرگ ترین و بهترین باشگاه های امارات است و من برای آنها احترام خاصی قائلم و همیشه برای الاهلی آرزوی موفقیت می کنم. خبری را مبنی بر شکایت از باشگاه الاهلی شنیدم که بسیار ناراحت شدم. ما هیچ گونه شکایتی از باشگاه الاهلی نداریم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنیم.

 * به نظر شما با رفتن کریمی وضعیت استیل آذین بدتر نمی شود ؟

 ما در ابتدای فصل طبق برنامه و اهدافی که داشتیم یارگیری کردیم اما بازهم اعتراف می کنم اشتباهات به ما ضربه زد تا شرایطی پیش بیاید که امتیازات بازی های مهم را یکی پس از دیگری از دست بدهیم اما ما می توانیم در نیم فصل دوم ناکامی ها را جبران کنیم. باید با رفتن کریمی هم کنار بیاییم.