علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

کاشانی شرایط بازگشت کریمی به پرسپولیس را جویا شد

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای رسمی به رئیس مجمع باشگاه استیل آذین، خواستار ارائه شرایط این باشگاه برای انتقال علی کریمی به جمع سرخپوشان تهرانی شد.

 پس از اظهارنظر حسین هدایتی، رئیس مجمع باشگاه استیل آذین مبنی بر آمادگی این باشگاه برای انتقال علی کریمی به تیم فوتبال پرسپولیس، حبیب کاشانی طی نامه‌ای رسمی با قدردانی از حسن نظر مالک باشگاه استیل آذین، از وی خواست شرایط این انتقال را در نیم فصل مسابقات لیگ به صورت مکتوب اعلام کند.

حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین اوایل هفته رسما آمادگی خود را نسبت به انتقال علی کریمی به تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده بود.

کریمی: شریفی باید با هواداران به جای بازیکنان برخورد کند

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2009%5C10%5C17%5Cirna633913978620312500.jpgعلی کریمی در مورد اعتراض های هواداران تیم تراکتورسازی به وی گفت: "شریفی رییس کمیته انضباطی باید با این هواداران برخورد کند نه با بازیکنان."

"علی کریمی" امروز (شنبه) که بشدت از رفتار هواداران تیم تراکتور سازی ناراحت بود؛ گفت:‌ "نمی دانم چرا باید در بین بازی مورد شماتت هواداران تیم تراکتورسازی قرار بگیرم."
سرگروه تیم فوتبال استیل آذین در مورد سرمربی تیم تراکتورسازی نیز گفت: "کمالوند را نمی شناسم که بخواهم راجع به وی صحبت کرده یا در مورد اظهارات وی صحبت کنم."
کریمی در مورد اخراج "حسین کعبی" نیز گفت: "درگیری ام با کمک داور به دلیل قضاوت اشتباه وی بود، کعبی نباید از زمین بازی اخراج می شد."
دیدار تیم های استیل آذین و تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت های لیگ برتر و از هفته دوازدهم این مسابقات عصر امروز شنبه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.کریمی زننده گل دوم این دیدار بود.

کریمی به یک شرط نیم فصل به پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر خواستار بازگشت علی کریمی به این تیم شده‌اند اما فقط در یک صورت این اتفاق رخ خواهد داد.
در حال حاضر حرف و حدیث در مورد انتصاب اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و مهمتر از آن رئیس این  اعضا زیاد است و گفته می‌شود برخی‌ها در این باشگاه شدیدا مخالف انتخاب حسین هدایتی به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند. در صورتی که هدایتی در این زمینه به خواسته خود نرسد آن وقت امکان اینکه او با جدایی کاپیتان تیمش در نیم‌فصل مخالفت خواهد کرد.
هر چند هم‌اکنون امیر مهریزی مدیر عامل باشگاه استیل آذین مخالفت شدید خود را به جدایی علی کریمی از این تیم و انتقال به پرسپولیس اعلام کرده است.
در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سمتی برای حسین هدایتی در باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته خواهد شد و این مسأله نقش مهمی در انتقال کریمی به تیم سابقش خواهد داشت.

کاشانی: کریمی به پرسپولیس باز خواهد گشت

حبیب کاشانی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره احتمال حضورش به عنوان مدیرعامل تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی‌هایی در حال انجام شدن است و در صورتی که مشکل دو شغله بودن من حل شود، مدیرعامل پرسپولیس خواهم شد.

کاشانی در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی؛ عنوان کرد: در صورتی که هدایتی موافقت کند کریمی قطعا در نیم فصل به پرسپولیس بازمی‌گردد. این بازیکن پس از انتخابم به من زنگ زد و تبریک گفت و بسیار دوست دارد که دوباره قرمز پوش شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.