علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

نام علی کریمی در جمع 50 بازیکن تیم ملی برای رقابت های جام ملتها

http://s1.picofile.com/file/6263574444/karimi8794.jpg


علی کریمی پس از پیروزی 2 بر یک استیل‌آذین برابر فولاد اظهار داشت: در این بازی فقط به دنبال 3 امتیاز بودیم و خوشحالم که توانستیم به این هدف دست یابیم. در هفته‌های گذشته شرایط تیم تغییر کرده بود و به این پیروزی نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: فولاد تیم بسیار خوبی است و روز دوشنبه نیز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت، اما امیدوارم بتوانیم در این مسابقه نیز پیروز شویم.

کریمی درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: به هر حال قطبی سرمربی تیم ملی است و باید تمام حمایت‌ها از او انجام شود. خوشبختانه تیم خوبی داریم و تمام ستاره‌های لیگ به این تیم دعوت شده‌اند و امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم و تلاش مضاعف بازیکنان در جام ملت‌ها موفق باشیم.
کریمی افزود: با برنامه‌ریزی و ارنج مناسب می‌توانیم نتیجه خوبی به دست آوریم و حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. البته 4 ماه است دور از تیم ملی هستم و نمی‌توانم اطلاعات دقیقی از وضعیت این تیم بدهم.

وی درباره قرار گرفتن اسمش در جمع 50 بازیکن تیم ملی گفت: من اگر بتوانم، به همین استیل‌آذین کمک می‌کنم. هر چند که احترام خاصی به تیم ملی قائل هستم و این موضوع را بارها نشان داده‌ام.
کریمی خاطرنشان کرد: برای حضور در تیم ملی هیچ صحبتی با من صورت نگرفته است، اما در حال حاضر با این جوانان نیازی به من در تیم ملی نیست. من اگر جای سرمربی بودم در این برهه زمانی به جوانان بها می‌دادم و از انگیزه آنها برای حضور در تیم ملی استفاده می‌کردم.
وی یادآور شد: در هر حال اگر در شرایط ایده‌آل بودم و می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم با کمال میل به این تیم خواهم رفت. در این شرایط که استیل‌آذین در انتهای جدول است خود شما به دعوت شدن بازیکنی از این تیم ایراد می‌گیرد و حاشیه به وجود می‌آورید. باز هم می‌گویم اگر سرمربی صلاح بداند و در خدمت تیم ملی هستم، هرچند که دوست ندارم برای تیم بار محسوب شوم و قصد کمک به تیم ملی را دارم.

کریمی: پول قراردادم را صرف امور خیریه کنید تا شاید دعای آنها به ما کمک کند


http://s1.picofile.com/file/6208787722/images.jpeg


علی کریمی در گفت و گو با وب سایت شخصی‌اش در مورد اتفاقات اخیر صحبت کرد.


* از بازی با ذوب آهن شروع می کنیم. استیل آذین دوباره شکست خورد!
بازی خوبی انجام دادیم. حتی چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم. به نظرم همین که بعد از این همه شکست مقابل تیم بزرگی مانند ذوب بازی قابل قبولی ارائه کردیم باعث امیدواری است اما به هرحال از نظر نتیجه گیری طلسم شده ایم.


* این اولین تجربه مربیگری محمد خاکپور بود که با شکست همراه شد. زندگی تازه با محمد خاکپور را چظور دیدید؟

من با آقای خاکپور در بازی های آسیایی بانکوک همبازی بودم و از همان موقع او را فردی باشخصیت دیدم. امروز هم شکل رفتار آقای خاکپور با بازیکنان نوعی اعتماد به نفس را به تیم می دهد. امیدوارم در ادامه بازی ها با تلاش مجموعه باشگاه، بتوانیم عادت به باخت را ترک کنیم.

* استیل آذین در ابتدای فصل برای کسب سهمیه باشگاه های آسیا بسته شد و حتی بازیکنان این تیم قول قهرمانی می دادند اما حالا این تیم را در رده هجدهم می بینیم. این عجیب نیست؟
-چرا اما در شرایط فعلی برای کسب سهمیه آسیایی باید روی جام حذفی تمرکز کنیم. در لیگ هم باید به فکر اعاده حیثیت باشیم و تیم را از قعر جدول بالا بکشیم. این مستلزم تلاش تمام مجموعه باشگاه است.

* مصدومیتی که داشتی رفع شد؟

به طور کامل نه. اما چون در تمرینات احساس درد زیادی نداشتم خودم خواستم در ترکیب قرار بگیرم تا شاید به تیم کمک کنم.


* و صحبت پایانی.

الان مدتی است که به خاطر نتایج ضعیف تیم، در شرایط روحی خوبی قرار ندارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم باقی مانده مبلغ قراردادم را به باشگاه ببخشم. من در مورد باقی قراردادم نمی خواهم تصمیم گیری کنم اما اگر خود مسئولین باشگاه صلاح می دانند، آن را در امور خیریه خرج کنند تا شاید دعای خیر این عزیزان به ما کمک کند. البته این یک تصمیم کاملا شخصی است که برای رسیدن به این تصمیم بیشتر از ده روز فکر کردم تا به نتیجه رسیدم.

علی کریمی:نباید از خاکپور و پروین توقع شق‎القمر داشت/ بدشانسیم



کاپیتان دوم تیم فوتبال استیل آذین گفت: در زمان کوتاه نباید از علی پروین و محمد خاکپور انتظار شق القمر داشته باشیم


به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در پایان دیدار عصر امروز شنبه تیم های فوتبال استیل آذین و ذوب آهن اصفهان گفت: متاسفنه نمی دانم چرا در حالی که خیلی خوب بازی می کنیم نمی توانیم به نتایجی که مستحق آن هستیم دست یابیم اما مطمئنا با اضافه شدن آقای خاکپور می توانیم برای بازی آینده بیشتر آماده شویم. قطعا در نیم فصل دوم تیم قدرتمند تری را از استیل آذین شاهد خواهیم بود. ما ناامید نیستیم گرچه در جای بدی قرار داریم اما رسیدن به رده های بالای جدول غیر ممکن نیست.

خبرنگاری پرسید دلیل ناکامی های استیل آذین را در چه می بینید؟ علی کریمی گفت: من تنها می توانم بگویم بدشانس هستیم. شما بازی امروز ما را ببینید ما خیلی خوب کار کردیم ما ساده گل خوردیم من فکر می کنم بدشانسیم و تا حدودی هم به باخت عادت کرده ایم.
 
علی کریمی در مورد اتفاقی که بین پروین و کعبی رخ داد اظهار داشت: من دوست ندارم
در این خصوص صحبت کنم بالاخره برخی از مسائل پیش می‌آید علی پروین هم از اینکه برای تیم حاشیه بوجود آمده ناراحت است و امیدوارم این مطالب بزودی حل شود.
 
وی در مورد حضور محمد خاکپور تاکید کرد: به هر حال ایشان نیاز به زمان دارد و باید از تجربه دیگران هم استفاده کند تا به یک ترکیب خوب برای تیم دست پیدا کند.
 
کاپیتان دوم تیم فوتبال استیل آذین اضافه کرد: در زمان کوتاه نمی توان از علی پروین و محمد خاکپور انتظار شق القمر داشت اما مطمئنا ما در نیم فصل دوم بهتر کار خواهیم کرد.
 
کریمی در پایان گفت: ما به دلیل بدشانسی هایمان شکست های بدی خوردیم فکر می کنم ما در گل زدن طلسم شده ایم و نمی توانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم اما قطعا در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.
دیدار تیم های فوتبال استیل آذین و ذوب اهن در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز شنبه با برتری 2 بر صفر شاگردان منصور ابراهیم زاده در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به پایان رسید.

کریمی و مهدوی کیا،غایبان بزرگ استیل آذین در بازی با شهرداری

 برای بازی با شهرداری تبریز باز هم علی کریمی و مهدی مهدوی کیا غایبان بزرگ استیل آذین هستند

برای بازی با شهرداری تبریز باز هم علی کریمی و مهدی مهدوی کیا غایبان بزرگ استیل آذین هستند.این دو بازیکن که هنوز با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کنند در این بازی شاگردان افشین پیروانی را همراهی نمی کنند تا سرمربی استیل آذین از داشتن این 2 بازیکن در این بازی محروم باشد.البته مهرزاد معدنچی در این بازی تیمش را همراهی خواهد کرد اما این که در این بازی به میدان برود یا نه هنوز معلوم نیست.