علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

نام علی کریمی در جمع 50 بازیکن تیم ملی برای رقابت های جام ملتها

http://s1.picofile.com/file/6263574444/karimi8794.jpg


علی کریمی پس از پیروزی 2 بر یک استیل‌آذین برابر فولاد اظهار داشت: در این بازی فقط به دنبال 3 امتیاز بودیم و خوشحالم که توانستیم به این هدف دست یابیم. در هفته‌های گذشته شرایط تیم تغییر کرده بود و به این پیروزی نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: فولاد تیم بسیار خوبی است و روز دوشنبه نیز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت، اما امیدوارم بتوانیم در این مسابقه نیز پیروز شویم.

کریمی درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: به هر حال قطبی سرمربی تیم ملی است و باید تمام حمایت‌ها از او انجام شود. خوشبختانه تیم خوبی داریم و تمام ستاره‌های لیگ به این تیم دعوت شده‌اند و امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم و تلاش مضاعف بازیکنان در جام ملت‌ها موفق باشیم.
کریمی افزود: با برنامه‌ریزی و ارنج مناسب می‌توانیم نتیجه خوبی به دست آوریم و حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. البته 4 ماه است دور از تیم ملی هستم و نمی‌توانم اطلاعات دقیقی از وضعیت این تیم بدهم.

وی درباره قرار گرفتن اسمش در جمع 50 بازیکن تیم ملی گفت: من اگر بتوانم، به همین استیل‌آذین کمک می‌کنم. هر چند که احترام خاصی به تیم ملی قائل هستم و این موضوع را بارها نشان داده‌ام.
کریمی خاطرنشان کرد: برای حضور در تیم ملی هیچ صحبتی با من صورت نگرفته است، اما در حال حاضر با این جوانان نیازی به من در تیم ملی نیست. من اگر جای سرمربی بودم در این برهه زمانی به جوانان بها می‌دادم و از انگیزه آنها برای حضور در تیم ملی استفاده می‌کردم.
وی یادآور شد: در هر حال اگر در شرایط ایده‌آل بودم و می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم با کمال میل به این تیم خواهم رفت. در این شرایط که استیل‌آذین در انتهای جدول است خود شما به دعوت شدن بازیکنی از این تیم ایراد می‌گیرد و حاشیه به وجود می‌آورید. باز هم می‌گویم اگر سرمربی صلاح بداند و در خدمت تیم ملی هستم، هرچند که دوست ندارم برای تیم بار محسوب شوم و قصد کمک به تیم ملی را دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نادر حقی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://5jere.ir

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه
من میخوام از شما دعوت کنم تا به جامعه ی مجازی پنجره بپیوندید تا با کمک هم یک جامعه ی مجازی بزرگ درست کنیم
حتما بیاید
در پایان دی ماه به هر یک از سه کاربر فعال سایت یک دامنه ی .irو یا .com به انتخاب خود او اهدا میشود.
پس میتونی با کمی فعالیت وبلاگتو به سایت تبدیل کنی!
عضو شو ضرر که نداره!
عجله کن
ممنون
منتظرم
راستی اگه امکان داره خواهش میکنم سایت ما رو با نام جامعه ی مجازی ایرانیان لینک کن
ممنون
همچنین میتونید با عضویت تو سایتی که بنر اون بالای سایت قرار داره از طریق وبلاگتون به کسب درامد بپردازید.

مهدی جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://irangold.blogsky.com

ممنون مطالب جالبی بود دوست عزیز

ممنون از شما که سر زدی دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد