علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

برد استیل آذین مقابل ملوان

حاشیه-های-بازی-استیل-آذین-وملوان-بندر-انزلی-این دیدار از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور حدود 13 هزار تماشاگر برگزار شد.
محمد غلامی در دقایق 10 و 15 و حسین کعبی در دقیقه 47 برای استیل آذین گلزنی کردند و محمد حیدری در دقیقه 13 گل ملوان را به ثمر رساند.
خداداد افشاریان داور مسابقه به پژمان نوری و حسین ابراهیمی از ملوان و علی عشوری‌ و حمید شرفی از استیل آذین کارت زرد نشان داد.
ملوان با این شکست 36 امتیازی باقی ماند و استیل آذین 42 امتیازی شد اما در همان رده پنجم باقی ماند.

این بازی  با حواشی هایی دنبال شد که در زیر می خوانید

جلسه کادر فنی استیل آذین با بازیکنان ساعت 13 در هتل سپید کنار برگزار شد واستیلی تر کیب اصلی تیم را اعلام کرد حضور لک چیرا بر روی نیمکت از نکات جالب ترکیب امروز استیل آذین بود سپس بازیکنان به سمت ورزشگاه تختی انزلی حرکت کردند

در ابتدای شروع بازی غفور جهانی وبهمن صالح نیا به تهیه دسته گلهایی به سمت نیمکت استیل آذین رفتند واز حشمت مهاجرانی تقدیر وتشکر نمودنند .همچنین کادر فنی ملوان نیز بادسته گل هایی به سمت نیمکت استیل آذین رفت وبه آنها خوش آمد گویی گفت

برخورد گرم مسئولان وبزرگان فوتبال انزلی نیز با علی کریمی وبازیکنان استیل آذین بسیار جالب بود

پژمان نوری کاپیتان تیم فوتبال ملوان در ابتدای بازی باحضور در کنار کریمی ونیکبخت هم بازی های خود در سال های قبل به آنها خوش آمدگویی گفت وبرخورد گرمی بابازیکنان استیل آذین داشت

سردار آجرلو مدیر عامل استیل آذین به همراه خروطی عضو هیت مدیره وهومین فر وتعدادی از مسئولان روابط عمومی باشگاه استیل آذین در کنار مسئولان ملوان از جایگاه ویزه نظاره گر بازی هستند

محمد غلامین پس از گلزنی در دقایق 10و14 از خوشحالی پس از زدن گل خودداری کرد ولباس تیم سابق خود یعنی ملوان را به هواداران نشان داد

 

غلامین سالها در ملوان بندر انزلی بازی کرده است

کریمی :تحمل برخورد اشتباه با مهدوی کیا را نداشتم

هافبک تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت :پس از11 سال حضور مهدوی کیا در ایرن تحمل برخورد اشتباه بااو را نداشتم

اشتباهات داور در بازی دو تیم فولاد خوزستان واستیل آذین باعث شد تا بسیاری از بازیکنان به حمایت از مهدوی کیا ناراحتی خود را به کمک داور بازی اعلام کنند به همین  دلیل از طرف خبرنگاران گفتگویی با علی کریمی انجام شده که در زیر می خوانید

 

*از شکست مقابل فولاد بگو ؟

روند فنی وتاکتیکی بازی به خوبی در حال طی شدن بود اما متاسفانه یک تصمیم اشتباه همه چیز را به هم زد

 

*منظورتان کدام تصمیم است ؟

اخراج عجیب وقریب مهدوی کیا که به نظرم اصلا درست نبود

 

*اما شاید مهدوی کیا حرفی زده وشما متوجه نشدید ؟

من مهدوی کیا را می شناسم وبا او زندگی کرده ام او شخصیت بسیار بالایی دارد وهرگز قبول نمی کنم که مهدوی کیا حرف بدی را زده باشد

 

*اما داور بازی نظرش با شما متفاوت بود ؟

دوست دارم اگر داور اشتباهی کرده است به دنبال موجه کردن خودش نباشد حدود 20 نفر در کنار زمین شهادت دادند که کمک داور با پرچم های اشتباهش و تصمیم در مورد مهدوی کیا به بازی ضربه زد

 

*اما این مسایل توجیه مناسبی برای باخت شمانیست ؟

در ابتدایی بازی با حریف مساوی حرکت کردیم واگر مهدوی کیا اخراج نمی شد با توجه به اینکه سوار بربازی بودیم لیاقت این را داشتیم تا گل سوم را بزنیم اما به یکباره همه چیز به هم خورد البته فولاد نیز تیم بسیار خوبی است واین بازی برایش حکم مرگ وزندگی داشت

 

*از کسب سهمیه آسیا ناامید هستید ؟

خیر هنوز 8 بازی مانده است واستیل آذین تا روز آخر کوتاه نخواهد آمد

 

*آیا جام حذفی نیز مانند بازی های لیگ جدی می گیرید ؟

قطعا همین طور خواهد بود البته جام حذفی به نظرم من باتوجه به اینکه برای تیم هایی که درلیگ دچار مشکل شده اند راهی است تا موفق به کسب سهمیه آسیا شوند بسیار سخت وحساس است اما تلاش خودمان را انجام می دهیم

 

*از دربی 68 بگویید ؟

بالاخره من این برد را به تمام هوادان پرسپولیس تبریک می گویم وامیدوارم دل میلیونها هوادار عاشق این تیم شاد باشد

 

*جای بازیکنی در دربی خالی نبود ؟

من نمی توانم دراین باره جوابی بدهم

 

*دوست داشتید در دربی 68 باشی ؟

من بازیکن استیل آذین تا انتهای فصل هستم وباید باتوجه به شرایط حرفه ای به موفقیت این تیم فکر کنم

 

*درباره حرکت یک نوجوان در حاشیه بازی با فولاد سوالی بود که فراموش کردیم؟

بالاخره هواداران به من لطف دارند البته من می دانستم که این هوادار برای رسیدن به من می دود (((((دقیقه ۱۹ بازی استیل آذین مقابل فولاد بود که جوانکی با کلاه و شلوار جین و یک کیف بغلی با سرعت وارد زمین شد و با زدن یک دور در وسط زمین سمت علی کریمی رفت و پارچه قرمزی را به او داد.
این پسر تند و تیز که بعد از کمی دویدن نفس کم آورد و نقش بر زمین شد،‌دومین طرفداری است که در سال‌های اخیر به داخل زمین می‌دود. دو سال پیش هم در بازی استقلال اهواز مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یک هوادار آبی با سرعت به داخل زمین پرید و ماموران دقایقی طولانی به دنبال او می‌دویدند.
البته جیمی جامپ مدل ایرانی امروز، قصد بدی نداشت و به سرعت خود را تسلیم ماموران کرد، در حالی که تماشاگران شعار می‌دادند «ولش کن ... ولش کن». او سپس از سمت دروازه جنوبی با ماموران به سمت بیرون هدایت شد.
جیمی جامپ اصلی، یک هوادار عجیب و غریب اروپایی است که در بازی‌هایی بسیار مهم با فرار از چنگ ماموران به داخل زمین دویده است.)))))

 

*آیا به فکر تمدید قرار داد با استیل آذین هستی ؟

انشاالله همه چیز آخر فصل مشخص می شود

 

*درپایان اگر حرفی دارید بگویید ؟

امیدوارم در آینده ای نزدیک جواب زحمات هواداران را بدهیم

 

کریمی بازوبند را به دست مهدوی کیا بست

قبل از بازی استیل آذین مقابل فولاد حواشی زیادی در رختکن قرمز پوشان استیل آذین رخ داد که در زیر می خوانید

 

*علی کریمی پس از اینکه با اجازه کادرفنی در کنار سایر بازیکنان استیل آذین مجوز پوشیدن لباس بازی را گرفت سریعا به سمت مهدی مهدوی کیا رفت وبازوبند کاپیتانی را در میان تشویق شدید بازیکنان به بازوی مهدوی کیا بست

این موضوع باعث شد تا مهدوی کیا دقایقی علی کریمی را در آغوش بگیر د وبابت این کار از او تشکر کند

 

دانیال کرباسیون :عاشق بازی کریمی و مهدوی‌کیا هستم

دانیال کرباسیون، بازیکن پیشین تیم فوتبال آرسنال، از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به عنوان بازیکنانی یاد کرد که به سبک بازی آنها علاقه دارد.

کرباسیون که از پدری ایرانی و مادری ایتالیایی در آمریکا متولد شده، سابقه بازی برای تیم های آرسنال، برنلی و ایپسویچ تاون را دارد.

کرباسیون در خصوص علاقه ایرانی ها به تیم آرسنال گفت:من تا به حال ایران نبوده ام اما فکر می کنم آرسنال طرفداران زیادی در این کشور دارد. زمانی که من در آرسنال بازی می کردم تعداد زیادی از ایرانی ها مرا می شناختند و پیگیر کارهایم بودند. یک بار فدراسیون فوتبال ایران از من خواست که برای تیم ملی ایران بازی کنم اما این پیشنهاد را رد کردم. البته بسیاری از ایرانی ها از این تصمیم من ناراحت شدند.

از کرباسیون در خصوص خانواده اش سوال شد. وی تصریح کرد: پدر من اهل آبادان است و برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرد. تمام خانواده پدری ام به آمریکا مهاجرت کرده اند. مادرم هم برای تحصیل از ایتالیا به آمریکا آمد. من عاشق فرهنگ ایرانی هستم و همه چیز ایرانی ها را دوست دارم. پدرم از بدو تولد با زبان فارسی با من صحبت کرده است. من با اینکه نیمه ایرانی هستم با این حال بسیاری از دوستان ایرانی ام در عجبند که چطور پدرم توانسته فرهنگ، زبان و غذای ایرانی را در خانه ای که زنی ایتالیایی در آن حضور دارد، در من زنده نگاه دارد. مادرم در حال حاضر روش طبخ بسیاری از غذاهایی ایرانی بخصوص کباب را می داند.

کرباسیون در ادامه در خصوص تیم ملی ایران گفت: من نتایج تیم ملی را دنبال می کنم اما در خصوص بازیکنان به اندازه کافی اطلاعات ندارم. قبل از اینکه به آرسنال بپیوندم نیمی از مغز خود را به شناخت بازیکنان برتر فوتبال اختصاص داده بودم. من بویژه از تماشای بازی کریمی (علی) و مهدوی کیا ( مهدی) لذت می بردم. من در دوره ای برای چند ماه در آلمان بودم و بازی مهدوی کیا در هامبورگ را از نزدیک تماشا می کردم. می بایست هزار عکس با او می گرفتم اما این اتفاق نیفتاد.