علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

فهرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد/ بازگشت جادوگر به تیم ملی

http://s1.picofile.com/file/6689900400/_ali_karimi_blogsky_com_.jpg


کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین فهرست از بازیکنان منتخب خود را برای همراهی این تیم اعلام کرد که در بین آنها نام علی کریمی نیز دیده می شود.


اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک باشگاه ها به شرح زیر است:

استقلال تهران: امیرحسین صادقی-پژمان منتظری-مجتبی جباری-آرش برهانی-ایمان مبعلی


تراکتورسازی: آندرانیک تیموریان-محمد ابراهیمی-محمد نصرتی-عباس محمدی


مس کرمان: قاسم دهنوی-مصطفی سیفی-مهرداد پولادی


استیل آذین: محمد غلامی-میلاد زنیدپور


شهرداری تبریز: سعید دقیقی-میثم بائو


راه‎آهن: حسن رودباریان-بهادر عبدی


فولاد خوزستان: رضا نوروزی-علی حمودی


ملوان بندر انزلی: پژمان نوری-مهرداد اولادی


سایپا: عباس محمد رضایی


صبای قم: مرتضی کاشی


نفت آبادان: روح‎الله عرب


شاهین بوشهر: عبدالله کرمی


پیکان: ابراهیم میرزاپور


شالکه آلمان: علی کریمی

رانگ‌نیک‌: در فینال جام حذفی علی کریمی را در اختیار نداریم

http://s1.picofile.com/file/6686775650/_ali_karimi_blogsky_com_.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مورگن‌پست، تیم شالکه برای کسب افتخار قهرمانی درجام حذفی در بازی روز شنبه (فردا) برابر دویسبورگ با 23 بازیکن، عصر چهارشنبه راهی شهر برلین، محل انجام این بازی شد.


رالف رانگ‌نیک، سرمربی شالکه پیش از اعزام تیم 23 نفره‌اش اظهار داشت: در سفر به برلین چند بازیکن را در اختیار نداریم. نیکولاس پلستن و آنتونی عنان مشکل مصدومیت دارند. از سیرپین دیاک نیز بنابه دلایلی چشم پوشی کردیم. علی کریمی هم به خاطر مسائل شخصی به ایران سفر کرده و این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است.

مطابق اظهارات این مربی قبل از دیدار با رقیب جام حذفی، شاگردانش در ورزشگاه برلین دو جلسه تمرین انجام خواهند داد.
وی ادامه داد: انتظار دارم بازیکنانم از نظر فیزیکی در آمادگی کافی باشند تا بتوانیم بر حریف خود غلبه کنیم.

بازگشت کریمی به تهران


علی کریمی به تهران بازگشت


در حالی که روز شنبه هفته آینده فینال جام حذفی آلمان برگزار می شود بازگشت علی کریمی به تهران شاید برای خیلی ها غیر منتظره باشد . کریمی به همین دلیل در گفتگو با وبسایت شخصی اش در خصوص این مهم و مسائل دیگر صحبت کرد .


علی کریمی گفت : در تمرینات شالکه برای بازی فینال جام حذفی دچار کشیدگی عضله پا شدم و بنا به تجویز پزشکان دو هفته باید استراحت کنم به همین دلیل قادر نبودم شالکه را در بازی فینال همراهی کرده و پس از توافق با مربی تیم به تهران برگشتم .

علی کریمی در خصوص اظهارات امیر مهریزی در برنامه نود مبنی بر بخشیدن بخشی از مطالباتش به باشگاه و ادعای ایشان مبنی بر اینکه هدایتی قصد دادن پولهای او را نداشته اظهار داشت : هدایتی و مهریزی سالهای طولانی دوست و همکار بوده و در کنار یکدیگر تجارت کرده اند .

اما آنچه که به من مربوط می شود این است که حقیقتاً به خاطر شکست ها و عدم کارایی در جریان مسابقات به نوعی دچار وجدان درد شده و در پی آن بوده ام  که بار گناهان آن را نسبت به این قصول و ناکامی ها جبران کنم ، به همین خاطر با خلوص نیت و از ته قلبم طی نامه ای به آقای هدایتی باقیمانده طلب خود را بخشیدم . من هرگز این تصور را نداشتم که پولم سوخت می شود زیرا هدایتی همواره در پرداخت تعهداتش احساس مسنولیت کرده و من حتم داشتم تحت هر شرایطی مطالباتم را می گیرم و زمانی که از تیم اخراج شدم آقای هدایتی رضایت نامه ام را صادر کرد و من به آلمان رفتم . البته باید بگویم مهریزی در مقاطعی که بودند زحمات زیادی را متحمل شده ام بخصوص در سال اول که توفیقات قابل توجهی هم داشتیم ، امیدوارم که سوء تفاهم ها برطرف و این دو دوست قدیمی مشکلات شخصی را بین یکدیگر حل و فصل کنند .


کریمی در خصوص علت سقوط استیل آذین افزود :

تیم خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم گامهای بعدی را هم بهتر و موفق تر برداریم . اما مجموعه ای از ناهماهنگی ها و کمکاری ها باعث شد تا بهترین فرصت برای یک تیم خصوصی از بین برود . سرمایه مالی هدایتی سوخت ولی از سوی دیگر اعتبار و حیثیت ورزشی بازیکنانی ناهموار و ناهماهنگ قربانی شوند .

من به شخصه خود را بیش از همه مقصر می دانم و در این راه احساس گناه می کنم . از سویی خجالت زده ی مالک باشگاه هستم و از سوی دیگر شرمنده ی تعدادی از بازیکنان که به خواست من به این باشگاه آمدند و دچار لطمات جبران ناپذیری شدند .


کریمی در خصوص حضورش در آلمان گفت :

اگر چه فرصت چندانی برای بازی پیدا نکردم اما همین که بعنوان یک ایرانی در صف تیمی مدعی در بالاترین سطح جهان قرار گرفتم احساس غرور و شادمانی داشتم و در این مدت تمرینات بسیار منظم و سنگینی را پشت سر گذاشته و با وجود چندین مصدومیت در شرایط خوبی قرار دارم .


کریمی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضورش در پرسپولیس برای فصل آینده افزود :

قرمزی پرسپولیس از تن و روان من پاک نمی شود . بی تردید چنانچه در ایران باشم در این باشگاه را خواهم زد و در صورتی که این در باز شود آدرس دیگری را نمی شناسم .


کریمی در خصوص اتفاقات این روزهای پرسپولیس اضافه کرد :

از آنجایی که این باشگاه دارای هواداران میلیونی و همواره زیر ذره بین قرار دارد تا حدودی در جریان اخبار این تیم قرار گرفتم و امیدوارم با تلاش و همت گروه مدیریت ، کادر فنی و فداکاری بازیکنان و غیرت و همت آنها جام حذفی و سهمیه آسیایی را کسب کنیم .

کریمی در خصوص حضور کارلوس کروش و انگیزه های خود گفت :

تنها مکانی که میتوانیم بدهکاری های خود را به این مرز و بوم و مردم خوب و مهربانش ادعا نماییم . همانا خدمتگذاری صادقانه و تا پایان جام برای تیم ملی و چنانچه مورد توجه مربی بزرگی مثل کارلوس قرار بگیریم ، این فرصت خدمتگذاری را از دست نخواهم داد و در غیر اینصورت برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم .


کریمی در پایان گفت :

از خداوند برای ناصر خان حجازی آرزوی سلامتی می کنم همینطور قهرمانی سپاهان را که مزد انظباط تیمی و سازماندهی مدرنشان بود را تبریک می گویم و از تمام دوستان خبرنگار عزیز که می دانم زحمات زیادی را متحمل می شوند تقاضا دارم توجهی به مصاحبه های غیر واقعی و خارج از وب سایت شخصی ام نداشته تا همه در کنار هم در فضایی آرامش بخش قرار داشته باشیم .

شکست دوباره شالکه و غیبت دوباره کریمی

آخرین هفته بوندسلیگا امشب برگزار شد که در دیدار کلن با شالکه در حالی که علی کریمی باز هم غایب بود و نامش در لیست 18 نفره شالکه نبود تیم میزبان یعنی اف ث کلن با نتیجه 2 بر یک موفق شد شالکه را شکست دهد تا تیم شالکه با این شکت در پایان فصل 2011-2010 در رتبه نازل چهاردهم قرار گرفت و تنها با اختلاف 4 امتیاز نسبت به مونشن گلادباخ که شانزدهم شد و سقوط کرد به کارش پایان داد.این درحالی است که قبل از برکناری فلیکس ماگات از سرمربیگری شالکه این تیم در میانه های جدول بوندس لیگا حضور داشت. آخرین بازی تیم شالکه در فینال جام حذفی مقابل تیم دویسبورگ است .