علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

مصاحبه علی کریمی بعد از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان

http://s1.picofile.com/file/6768014084/_ali_karimi_blogsky_com_.png

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه نظرسنجی سایت شخصی اش برای بازگشت به پرسپولیس بدون هماهنگی او انجام شده است گفت: هنوز هیچ پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از دیدار صبح امروز دوشنبه تیم ملی بزرگسالان برابر تیم امید در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: قرارداد من با تیم شالکه آلمان به پایان رسیده و هنوز برنامه ای برای آینده ندارم.

وی ادامه داد: نظرسنجی که بر روی سایت شخصی ام قرار گرفته بود بدون هماهنگی من انجام شد و من فعال پیشنهادی از پرسپولیس ندارم. کدام بازیکن است که بدش بیاید به پرسپولیس برود اما واقعیت این است که باید شرایطش فراهم شود و مسئولان پرسپولیس هم پیشنهاد بدهند که تا به حال نه تنها از پرسپولیس بلکه از هیچ تیم دیگری پیشنهاد ندارم.

کریمی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس روز سه شنبه بتواند در ورزشگاه آزادی برابر ملوان به پیروزی برسد و در نهایت قهرمان جام حذفی شود تا دل هواداران این تیم شاد شود.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار برابر تیم امید گفت: بازیکنان هر دو تیم خسته بودند و نتوانستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند اما با توجه به لغو دیدار تدارکاتی تیم امید این بازی برای تیم امید بسیار مفید بود و با توجه به اینکه زمان اندکی تا زمان برگزاری دیدار با عراق باقی مانده است می تواند به آماده تر شدن بازیکنان این تیم کمک کند.

وی با بیان اینکه بازی بدی را از تیم بزرگسالان و امید شاهد نبودیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این بازی هیچیک از بازیکنان آسیب ندیدند و ملی پوشان امید با سلامتی کامل خود را آماده دیدار با عراق می کنند.

کریمی با اشاره به حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: قضاوت در مورد کی روش هنوز زود است چرا که بازیکنان تیم ملی در مراحل گذشته اردو تنها به فوتبال درون تیمی پرداخته اند و کار تاکتیکی صورت نگرفته است. باید صبر کرد و در آینده در مورد کی روش نظر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد