علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

آخرین وضعیت کریمی

محمودرضا فاضلی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در دیداری که کریمی با انصاری‌فرد داشت درباره مسائل مالی حرفی زده نشد اما روز شنبه هفته جاری مدیر روابط ‌عمومی باشگاه پرسپولیس که نماینده سازمان تربیت‌بدنی نیز است با من تماس گرفت و در خصوص علی کریمی و مهدی رحمتی گفت‌وگو کرد.
وی افزود: به باشگاه پرسپولیس اعلام کردیم سقف‌های قرارداد برای بعضی از بازیکنان باید فرق داشته باشد که مسئولان باشگاه پرسپولیس(مدیر روابط‌ عمومی) مجددا با من تماس گرفت و پیشنهاد باشگاه را دادند که من آن را تا حدودی قبول کردم. این موضوع در رابطه با رحمتی و کریمی یکسان بود.
فاضلی که مدیربرنامه های رحمتی نیز است، ادامه داد: پس از اینکه این صحبت‌ها به نتیجه رسید از باشگاه پرسپولیس خواستم به صورت مکتوب درخواست خود را درباره این دو بازیکن برای من فکس و نحوه پرداخت پول خود را اعلام کنند که در میانه فصل دچار مشکل نشویم اما با وجود اینکه شماره فکس از من گرفته شد تا به امروز این کار صورت نگرفته است.
مدیر برنامه‌های رحمتی و کریمی خاطرنشان کرد: مشکل کریمی برای پیوستن به پرسپولیس پول نیست اما باید قبول کرد که این بازیکن به خاطر شرایط خاص فصل قبل به دلیل علاقه‌اش به پرسپولیس با درآمد کمی به این تیم آمد و باید به او حق داد که امسال تصمیم بهتری بگیرد.
وی با رد خبر پیشنهاد 500 میلیونی کریمی به پرسولیس که انصاری فرد آنرا عنوان کرده بود؛‌ یادآور شد: من حتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه درخواست کرده بودند قرارداد کریمی دو ساله باشد به توافقاتی رسیده بودیم اما تا این لحظه درخواست مکتوبی را که از باشگاه خواسته‌ام به من اعلام نشده است.
فاضلی تصریح کرد: کریمی 30 سال دارد و امیدوار هستم اگر او را نمی‌خواهند زودتر تکلیف را مشخص کنند. او پیشنهادهای خوبی از ایران و تیم‌های عربی و یک تیم خوب اروپایی که دوست ندارم اسم آن را اعلام کنم دارد و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد