علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

کریمی :دایی هر کسی نیست، شأن او را حفظ کنید

http://www.iraneconomist.com/repository/87/12/daei_karimi.jpg


کریمی در خصوص ممنوع المصاحبه شدن علی دایی براساس حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیونفوتبال گفت: دایی از اسطوره های فوتبال ماست

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش در مورد شرایط استیل آذین گفت: به یک پیروزی نیاز داریم که امیدوارم مقابل ملوان آن را به دست آوریم. قطعا این پیروزی می تواند به لحاظ روحی و روانی به تیم ما کمک کند.

کریمی در خصوص ممنوع المصاحبه شدن علی دایی براساس حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: دایی از اسطوره های فوتبال ماست که جایگاه خاصی در فوتبال دارد. همه ما از این که یک صندلی در کمیته فنی فیفا را در اختیار یک ایرانی قرار داده اند، باید به او ببالیم. من خبر ممنوع المصاحبه شدن دایی را از طریق رسانه ها شنیدم. ضمن احترام به کمیته داوران و کمیته انضباطی نمی گویم هر کسی حق دارد در مورد داوران هر حرفی بزند، اما باید این را بدانیم که علی دایی هرکسی نیست و باید به او به چشم اسطوره این فوتبال نگاه کرد. مطمئنا وقتی خبر ممنوع المصاحبه شدن دایی به آن سوی مرزها یا به گوش اعضای فیفا برسد، جلوه مناسبی نخواهد داشت. دایی از نظر بین المللی چهره ای شناخته شده است.


وی در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استیل آذین عنوان کرد:‌ امروز باشگاه اعلام کرده که هیچ یک از بازیکنان حق مصاحبه در مورد اتفاقات باشگاه را ندارند. من هم از این قانون تبعیت می کنم، چون خودم را از سایر بازیکنان مستثنی نمی دانم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد