علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

حمایت کامل از اسطوره ورزشی ایران از میرزاپور گرفته تا رئیس سازمان تربی

پس از مسائلی که برای اسطوره ورزشی ایران ساخته شد تا علی کریمی را خراب کند شاید آن زمان نمی دانستند با خود چه کرده اند نه با علی کریمی


سایت گل- کریمی اخراج شد آن‌هم به اتهام (شما بخوانید بهانه) روزه‌خواری؛ این جمله، تیتر خبری است که دو – سه روز قبل خیلی ساده از زبان مدیر باشگاه استیل آذین جاری شد و خیلی سریع روی صفحات اول روزنامه‌ها، سایت‌ها یا حتی قاب تلویزیون جای گرفت؛ جایی‌که بارها و بارها میزبان واژه‌هایی بودند برای تمجید از این ورزشکار بود ، در این روز به فضایی برای فریاد زدن روزه خواری‌اش مبدل شد؛ فریادی که از زبان عده‌ای از مدیران باشگاه استیل آذین به گوش رسید.

این تعداد از مدیران باشگاه استیل آذین خیلی ساده و سریع این خبر را در تمام کوچه پس کوچه های ورزش پخش کردند، اما حتما در آن لحظه ای که عصبانی بودند از مصاحبه بازیکن محبوب تیم، نمی دانستند که موج بسیار بزرگتری را بر علیه خود به راه می اندازند، آنهم نه به خاطر اینکه بازیکن محبوبی را نشانه گرفته اند، بلکه تنها به این دلیل محکم که آبروی مسلمانی را هدف گرفته اند و حالا به حرمت حفظ همین آبرو، اهالی ورزش به صدا در آمده‌اند.


در این چند روز افراد مختلف از بازیکنان گرفته تا  مدیران در رده‌های مختلف نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و در آخرین اظهار نظر رییس سازمان ورزش صحبت هایی  را مطرح می‌کند که به نظر می رسد این اظهار نظر  می تواند بهانه ای برای پایان این ماجرا باشد.

علی سعیدلو امروز وقتی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره موضوع علی کریمی مورد سوال قرار می‌گیرد، می‌گوید:« موضوع روزه خواری علی کریمی مطرح و تکذیب شده و خود وی نیز این موضوع را تکذیب کرده است.»

رییس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه بعید است علی کریمی روزه‌خواری کرده باشد و نمی‌شود چنین اتهامی به وی زد، ادامه می‌دهد:« اجازه بدهید این موضوع به طور دقیق رسیدگی شود و اگر به اثبات رسید ما آن را پیگیری می‌کنیم.»

ابراهیم میرزاپور: علی کریمی یکی از اسطورهای فوتبال ایران است؛ نباید او را خراب کرد

نظرت در مورد اتفاقی که برای علی کریمی رخ داده است چیست ؟

علی کریمی یکی از اسطورهای فوتبال ایران است و نباید او را خراب کرد . این مساله یک اختلاف درون خاوادگی است که به من ربطی ندارد اما نباید این اختلاف را به بیرون از خانواده می کشاندند . تیم مثل یک خانواده است و اختلافاتش باید در خودش حل شود . من از علی کریمی شناخت کامل دارم و می دان او انسانی مذهبی است و نمی دانم چرا درباره او اینطور در جامعه حرف زدند . تخریب کردن آدم های بزرگ فوتبال کار خوبی نیست . امیدوارم کریمی برگردد زیرا کریمی یکی از هویت های لیگ ایران است .

علی پروین نیز در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی اعلام کرده که عاشق بازی علی کریمی است و علی کریمی را صادق و راستگو بر شمرده است.

خداداد عزیزی نیز عنوان کرده که بهتر است امر به معروف کنیم نه (زور به معروف ) و در پاسخ به این سوال که به نظر شما چند تن از با زیکنان ایرانی روزه می گیرند عنوان کرده ۲۰٪ آن هم در فصل زمستان که روزها کوتاه است نه در تابستان.

دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال نیز در مصاحبه ای با ایسنا اعلام کرده که آقایان در خفا هزاران مشکل دارند و آبروی دیگران را می برند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://baxirooni.blogsky.com/

یک مطلب راجع به علی کریمی گزاشتم خوشحال میشم بیای..
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد