علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

تمرینات اختصاصی علی کریمی؛ یاغی در انتظار بازگشت به کجا؟

http://s1.picofile.com/ali-karimiblogskycom/Pictures/9_8706161440_L600.jpgعلی کریمی بازیکن باشگاه استیل آذین که بعد از یک هفته طوفانی ظاهراً جنگ را از مدیرعامل باشگاه برده است به طور اختصاصی به تمرین مشغول است تا بدنش از فرم خارج نشود.
به گزارش سایت گل کریمی بعد از بازی استقلال خود را از دسترس رسانه‌ها دور کرده است تنها با حسین هدایتی مالک باشگاه و مهریزی عضو جدید هیئت مدیره و مدیرعامل سابق در تماس بوده و در سکوت کامل به زندگی ادامه می‌دهد.
در این شرایط گفته می‌شود کریمی که از اتفاقات پیش آمده دلخور است چندان رغبتی به بازگشت ندارد مگر آنکه تغییرات مدنظر او رخ بدهد این بازیکن که برخلاف انتظار با حمایت علی دایی سرمربی پرسپولیس مواجه شده است و از طرف دوستان او پالس‌هایی برای بازگشت به پرسپولیس دریافت کرده است اما این شایعه هم از آن دسته اخباری است که نمی‌شود روی صحت و سقم آن نظر قطعی داد.
کریمی که روابط متشنج‌اش با دایی همواره زبانزده بوده است این‌بار با جملات مثبت او روبه‌رو شده و بعید نیست که این دو به زودی همدیگر را ملاقات کنند کاری که دوستان مشترک در پی برپایی مقدمات آن هستند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) و به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس سرمربی قرمزها برای حضور علی کریمی در این تیم پیغام فرستاده که این پیغام هم از طریق دوستان مشترک کریمی به او رسیده است.

دایی بعد از اینکه از علی کریمی حمایت کرد حالا کاملا موضع خود را نسبت به او تغییر


داده و برایش پیغام فرستاده اگر می‌خواهد به پرسپولیس بیاید و دایی از او استقبال می‌کند.

آنچه که کلید حل این معماست عمق رابطه کریمی و حسین هدایتی است وقتی که بازیکن شماره 8 تیمش را جواهر خانوادگی خوانده است. 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

درود بر کریمی بازیکن سبز محبوب

[ بدون نام ] شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

عشقست علی کریمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد