علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

شکست سنگین شالکه مقابل ماینز

تیم فوتبال شالکه آلمان امروز و هفته سی و سوم بوندسلیگا مقابل ماینز قرار گرفت در این دیدار علی کریمی که گفته می شود در تمرین دیروز شالکه دچار آسیب دیدگی جزئی شده در تر کیب 18 نفره شالکه حضور نداشت .در این دیدار تیم شالکه 3 بر یک مقابل ماینز شکست خورد تا نوار شکست های این تیم همچنان ادامه داشته باشد. داور این دیدار بابک رفعتی داور ایرانی الاصل بوندسلیگا آلمان بود.


http://s1.picofile.com/file/6631337022/shalke_minz_ali_karimi_blogsky.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

آقا اصلا به جهنم که باختن...مردیکه خجالت نمیکشه ...جدا از مصدومیت دیروز که باعث شد علی نتونه جز 18 تا باشه....ولی بقیه بازی ها از جمله بازی با منچستر که علی مستحق بازی بود بهش اعتماد نکرد..دیگه انتظار داشت علی چیکار کنه...2 بار بازیش داد هر دوبار عالی بازی کرد..حتی تو اولین بازیش بعد از 4 سال در بوندسلیگا از طرف سایت گل آلمان بهترین بازیکن زمین شناخته شد...امیدوارم فقط علی دوباره هوای لیگ برتر کثیف ایران به سرش نزنه...علی پتانسیل این و داره که تو یه تیم لیگ برتری خوب آلمان بازی کنه و توانایی هاش و اثبات کنه...
خدایا مواظب کریمی من باش...

محسن یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام اول ممنونم از شما به خاطر این که این وبلاگ قشنگ رو برای علی کریمی درست کردین.من همیشه دنبال یک وبلاگ خوب در مورد علی کریمی بودم که حالا پیداش کردم. دوما می خواستم بدونم آیا کریمی تو آلمان می مونه یا دوباره برمی گرده ایران.

مریم یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

آخی دلم خنک شد ایشالا که همش ببازن.چون کریمی رو بازی ندادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد