علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

متسو: اگر کریمی را داشتم به رویاهایم می رسیدم

برونو متسو از  جمله مربیان فرانسوی بود که راه رسیدن به شهرت و افتخار را در کار کردن در کشورهای مستعد آفریقایی دید و روی همین طرز تفکر بود که راهی سنگال شد و با رساندن این تیم به جام‌جهانی‌ 2002 کره و ژاپن موفق شد در کنار معرفی ستاره‌های بزرگی همچون الحاجی دیوف، بابا پوبا دیوف، دیارا و... سنگال را به مرحله یک هشتم نهایی رسانده و برای خود اسم و رسمی پیدا کند و به «جادوگر سفید» مشهور شود.


http://s1.picofile.com/file/6527268608/98115.jpg


وی در تیم های اماراتی و تیم ملی امارات نیز مربی گری کرد. وی در حال حاظر مربی الغرافه قطر است هفته پیش که وی به همراه تیمش برای بازی با سپاهان به اصفهان صفر کرده بود به سوال خبر نگاران ایرانی پاسخ داد که در زیر قسمتی از این مصاحبه را می خوانید.


*شما تجربه کارکردن با بازیکنان ایرانی را دارید که اتفاقا" تجربه خوبی هم بود.


بله فرهاد مجیدی در مقطعی شاگرد من بود و با او العین را قهرمان آسیا کردم.

*دید شما نسبت به بازیکنان ایران و در مجموع فوتبال این کشور چیست؟


تنها می‌توانم بگویم ایرانی‌ها بازیکنانی هستند که نشان داده‌اند پتانسیل حضور در تیم‌های بزرگ را دارند و از نظر فنی چیزی کم نداشته و در عین حال مستعد‌ترین بازیکنان منطقه نیز محسوب می‌شوند. همین الان وقتی نام بازیکن بزرگی از فوتبال خاورمیانه به میدان بیاید نام بازیکنان ایرانی در رأس آن دیده می‌شود مثل علی دایی، علی کریمی، جواد نکونام و حتی فرهاد مجیدی. داشتن هر کدام از این بازیکنان غنیمتی است به خصوص علی کریمی که ثابت کرده می‌تواند خودش را با هر شرایطی وفق بدهد. نمایش‌‌های او در امارات، آلمان، ایران و... نشان داد که او چه بازیکن بزرگی است و اگر من بازیکنی مثل او را در تیم‌هایم داشتم شک ندارم به آن رویاهایی که داشتم راحت‌تر می‌رسیدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد