علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

علی کریمی

وبلاگ هواداران علی کریمی-Ali Karimi Fan Blog

دعوت نامه باشگاه الاهلی امارات رسیده است

هدایتی‌: هیات مدیره استیل آذین تکلیف کریمی را روشن می‌کند

مالک باشگاه استیل آذین تهران گفت: رفتن کریمی به هیچ عنوان قطعی نشده و جلسه هیئت مدیره تکلیف آن را مشخص می‌کند.

حسین هدایتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: باشگاه از روز اول بر این مبنا حرکت کرده که بتواند رضایت هواداران را در فصل اولی که در لیگ برتر است، جذب کند. به همین دلیل، بازیکنان بزرگی مثل علی کریمی را به تیم آورده که به حضور او افتخار می‌کنیم.
وی درباره درخواست باشگاه الاهلی امارات گفت: کریمی همیشه پیشنهادهای خوبی دارد چون بازیکن شناخته شده‌ای در آسیا است. دعوت نامه الاهلی صبح روز پنج شنبه به دفتر باشگاه فکس شده و درخواست خود را مبنی بر جذب کریمی با مبلغ خوبی داشته‌اند.
هدایتی ادامه داد: رفتن کریمی هنوز قطعی نشده و در جلسه ای که روز یکشنبه، هیات مدیره با کادر فنی برگزار خواهد کرد، به جمع بندی‌ خواهیم رسید.
مالک باشگاه استیل آذین تهران خاطر نشان ساخت: پس از جلسه هیات مدیره، نظرات علی کریمی را هم جویا می‌شویم. سپس، تصمیم قطعی را خواهیم گرفت. خوشبختانه او نیز همیشه به نظرات باشگاه احترام خاصی گذاشته و سعی خواهیم کرد تصمیمی بگیریم که به نفع طرفین باشد.
هدایتی عنوان کرد: تا زمان تشکیل جلسه هیئت مدیره با علی کریمی، هیچ موردی مشخص نیست. اجازه بدهید این بازیکن با خیال راحت به کار خود ادامه دهد؛ البته جدایی او در صورت تائید هیات مدیره، برای ما سخت است؛ اما در چهارچوب‌های حرفه ای، باید همه چیز را رعایت کرد که به نفع استیل آذین و کریمی باشد. البته امیدوارم کریمی را تا انتهای فصل از دست ندهیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.m8spy.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "M8SPY" لینک کنین [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد